nieuw topic

Alle in grote lijnen opgebouwde aluminium, stalen en houten cnc-machine`s

Moderators: audiomanics, Moderators

Plaats reactie
luigi1
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 dec 2020 16:57

nieuw topic

Bericht door luigi1 »

Beste forumleden,
Ik wou hier wat informatie delen en wat vragen stellen over mijn nieuwbouw portaal frees
Echter, het lukt me na 3 kwartier nog steeds niet om een afbeelding in te sluiten.
Ik heb enkele afbeeldingen geupload naar 'mijn gallerij' maar die zijn direct verdwenen.
Ik kan normaal gezien aardig met een pc werken maar krijg het niet voor elkaar
Ook heb ik begrepen dat 'afbeeldingen plaatsen' blijkbaar een moeilijk gegeven is, of zie ik iets over het hoofd?

een teleurgestelde forumbezoeker
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5412
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: nieuw topic

Bericht door serum »

Speciaal voor jou. (en troost je, je bent niet de eerste)..

Maar als dit je al teleurstelt, moet je wel wat doorzettingsvermogen kweken om een machine werkend in elkaar te krijgen.
keesfrees
Berichten: 3115
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: nieuw topic

Bericht door keesfrees »

Je was al heeel warm, even dit invoegen :

22210
En zo ook voor de andere plaatjes.
Echt niet moeilijk, ik verbaas me er al jaren over dat dit blijkbaar lastig is, ook voor mensen die cnc machines bouwen en programmeren.
En dan is het sinds enige tijd veel eenvoudiger geworden, voorheen moest je de plaatje nog verkleinen.
luigi1
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 dec 2020 16:57

Re: nieuw topic

Bericht door luigi1 »

@serum
Bedankt voor je hulp ik ben nu volledig mee, doch het is een omslachtige methode om een afbeelding te voorzien.
Ik ga hier dus niet klagen maar me wel bezighouden met dingen waar dit forum voor dient.
Daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt en dank zij de 'handleiding' is het me denk ik gelukt.
Plaats reactie