Ik heb nog wel plaats voor 2200uF caps bij de driver te plaatsen alleen weet ik niet of de voeding dat wel leuk vind , smps houden niet zo van grote externe capaciteiten.
Maar mocht je nog een tip hebben hou ik me aanbevolen.
Moderators: audiomanics, Moderators
Ik heb nog wel plaats voor 2200uF caps bij de driver te plaatsen alleen weet ik niet of de voeding dat wel leuk vind , smps houden niet zo van grote externe capaciteiten.
Dat zijn wel flinke jongens zeg , welke zal ik dan nemen:
Tja het is een 600W SMPS en ik heb zelf nu al jaren hele vervelende ervaringen met een 400W PC SMPS schakelen eerst met Finder relais van 10A daarna zelfs via die dikke Eaton Dilm9 relais (3kW rated).
Maar wat is er op tegen om de AC spanning te schakelen van de motorvoeding? Zoveel capaciteit zit daar ook niet in, laat het een 0,25s langer duren voor de spanning weg is, dat lijkt me al veel.skillalot schreef: ↑31 mar 2018 21:30 Schneider heeft kleine contactors, thesys SK, alleen heb je voor de 24vdc variant geen losse hulpcontacten meer die je daarbij kan zetten.
En anders als je ruimte hebt die DILM9 of schneider LP1K09 ofzo twee keer. En die laat je dan de DC spanning naar de motorregelaar schakelen.
Gaat prima, nooit problemen mee gehad.