Cohesion3D bordje

Zelfbouw en koopmachine`s

Moderators: audiomanics, Moderators

Plaats reactie
tsjatter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2020 15:40

Cohesion3D bordje

Bericht door tsjatter »

Hoi,

eerste post, ik heb me recent een K40 laser aangeschaft. Na de nodige startproblemen lukt het eindelijk om er wat basic dingen mee te doen, maar ik moet nog veel leren en nog een paar essentiële dingen upgraden.

Ik zou me op termijn ook een cohesion3D bord willen aanschaffen, maar ik vind geen plek in de EU om dit bord aan te schaffen. Kan iemand me toevallig verder helpen?

mvg,
Jan
Kees Moret

Re: Cohesion3D bordje

Bericht door Kees Moret »

Ik volg het even..
stevenFF
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jun 2020 10:30

Re: Cohesion3D bordje

Bericht door stevenFF »

Wij draaien er één in ons zelfbouwproject, en ik moet zeggen echt wel een fijn board. Smoothieware is wat "oldskool", ik ben wel hippere configs gewend van bijvoorbeeld Duet3D op onze printers. Ik heb het direct uit Amerika besteld van ze, ze hebben inderdaad geen retailers in europa voor zover ik weet. Wordt echt door 1 kerel zelf ontwikkeld en geproduceerd, support is ook zeer persoonlijk en netjes.
Aanrader is om de stepper-kabeltjes bij te bestellen. Heb je in één klap de goede stekkertjes om gemakkelijk je board aan te sluiten.
FlipBastiaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2021 09:33

Re: Cohesion3D bordje

Bericht door FlipBastiaan »

draadje is wat oud, maar er gebeurt gelukkig veel op dit gebied. Ik heb net een moederbordje besteld, samen met een schakelaar om te switchen tussen gewoon laser en de rotary én een lightburn licentie voor net meer dan € 200,; De website is veelbelovend, australisch. Ik heb er dus nog geen ervaring mee maar het ziet er goed uit en ze reageren onmiddelijk. Awesome.tech.... check het eens uit zou ik zeggen. veel goedkoper dan die uit de us en volgens mij minstens even goed.
Plaats reactie