ik wil ook wel een poging wagen om het zelf te doen. Beetje oefenen onder invloed van youtube etc. Dat echte SMD werk zal het niet worden
Moderator: Moderators
Het is Black Friday (bijna dan)! Om gebruik te maken van een aantal aanbiedingen om bovenstaande prijs waar te maken wil ik de bestelling uiterlijk op 20 november 2023 plaatsen. Meld je snel aan!
Ik onthoud me van stemming, maakt me helemaal niets uit.Tolp2 schreef: ↑16 nov 2023 23:50 Weet zeker dat ik geen asbetos-handen heb... wel eens een vallende soldeerbout willen vangen in een reflex -> gelijk afgeleerd.
Vandaag het prototype even op de pijnbank gelegd om te kijken of de seriële communicatie goed werkt. En gelukkig werkt het! Op de HAT zitten twee RS-485 connectoren, dus hij heeft lekker met zichzelf kunnen praten.
Hiermee is het laatste obstakel uit de weg geruimd voor de bestelling! De orders gaan dit weekend wat mij betreft de deur uit, zodat iedereen wat te doen heeft met Kerst.
Even een kleine poll: welke kleur PCB hebben jullie het liefst:Voor de prijs maakt het niet uit. Meeste stemmen gelden.
- groen
- paars
- rood
- geel
- blauw
- wit
- zwart
die kleur.... maakt ,echt niet uit... doe maar iets leuksTolp2 schreef: ↑16 nov 2023 23:50 Weet zeker dat ik geen asbetos-handen heb... wel eens een vallende soldeerbout willen vangen in een reflex -> gelijk afgeleerd.
Vandaag het prototype even op de pijnbank gelegd om te kijken of de seriële communicatie goed werkt. En gelukkig werkt het! Op de HAT zitten twee RS-485 connectoren, dus hij heeft lekker met zichzelf kunnen praten.
Hiermee is het laatste obstakel uit de weg geruimd voor de bestelling! De orders gaan dit weekend wat mij betreft de deur uit, zodat iedereen wat te doen heeft met Kerst.
Even een kleine poll: welke kleur PCB hebben jullie het liefst:Voor de prijs maakt het niet uit. Meeste stemmen gelden.
- groen
- paars
- rood
- geel
- blauw
- wit
- zwart
Staat genoteerd! Op dit moment zijn er 13 aanmeldingen. Het zou mooi zijn als we de 15 gaan halen, want dat is een standaard hoeveelheid.
Haha, wie zegt dat ik dat niet ben? Ik doe ook altijd mijn nachtrijbril op als ik ga solderen. En heel gek, elke keer als iemand een foto van me neemt, staat er overal "shutterstock" in beeld.