HF Spindel met ATC

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3725
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door andrefc101 »

Kjelt schreef: 09 apr 2020 13:14 Zo bedoelde ik het helemaal niet Andre.
Oké, maar spreek eens wat meer vertrouwen uit, daar is echt niets fouts aan hoor!
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4920
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door Ballegooijen »

Nou, nog 1 keer dan:

Ps: all parameters of the inverter have been set by engineer,so can run this ATC Spindle directly.

Kind Regards
Wendy
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Tonybryden
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door Tonybryden »

:lol: :lol: :lol:
Tonybryden
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door Tonybryden »

Johan je heb gewoon pech gehad met de instellingen veranderen, allemaal goed bedoeld maar is toch makkelijker als er iemand bij je is met kennis van zaken.
Ik wil ook zo graag alles zelf leren en doen, maar dat lukt mij zonder schade te veroorzaken ook niet altijd.
Gewoon de nieuwe spindel plaatsen en verder met frezen.
Als dit het laatste is wat kapot gaat in je leven, mag je er voor tekenen toch...
Vooral nu niet bang zijn om nu iets aan te sluiten, zoals ik al zei was het gewoon vette pech.
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4920
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door Ballegooijen »

Tonybryden schreef: 09 apr 2020 14:03 Johan je heb gewoon pech gehad met de instellingen veranderen, allemaal goed bedoeld maar is toch makkelijker als er iemand bij je is met kennis van zaken.
Ik wil ook zo graag alles zelf leren en doen, maar dat lukt mij zonder schade te veroorzaken ook niet altijd.
Gewoon de nieuwe spindel plaatsen en verder met frezen.
Als dit het laatste is wat kapot gaat in je leven, mag je er voor tekenen toch...
Vooral nu niet bang zijn om nu iets aan te sluiten, zoals ik al zei was het gewoon vette pech.
Ja,, zo is het Tony. Door schade en schande wordt je wijs. Dan kun je wel uitrekenen hoe wijs ik ben :lol: :lol: :lol: :lol:
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3725
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door andrefc101 »

Ballegooijen schreef: 09 apr 2020 15:14 Ja,, zo is het Tony. Door schade en schande wordt je wijs. Dan kun je wel uitrekenen hoe wijs ik ben :lol: :lol: :lol: :lol:
🤔
benkr
Donateur
Berichten: 7778
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door benkr »

Ja André, daar kun jij nog iets van leren.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3725
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door andrefc101 »

benkr schreef: 09 apr 2020 20:22 Ja André, daar kun jij nog iets van leren.
Kwartje valt niet Ben, leg eens uit, ik leer inderdaad erg graag nog wat bij hoor!
Gebruikersavatar
zeeschuim
Donateur
Berichten: 870
Lid geworden op: 05 jun 2015 21:54
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door zeeschuim »

Wendy is geprogrammeerd om te verkopen, de tweede regel die er bij Wendy is ingehamerd is: stuur ze een diep donker bos in als het fout dreigt te gaan, de derde als ze echt bewezen fout zit, ontkennen en de schuld afwentelen op de koper. ( 600000 foute mondkapjes)
Wij van cncfrees adviseren cncfrees.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5404
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door serum »

zeeschuim schreef: 09 apr 2020 20:34 Wendy is geprogrammeerd om te verkopen, de tweede regel die er bij Wendy is ingehamerd is: stuur ze een diep donker bos in als het fout dreigt te gaan, de derde als ze echt bewezen fout zit, ontkennen en de schuld afwentelen op de koper. ( 600000 foute mondkapjes)
Owh, nee. Het ging toch niet om medische mondkapjes, maar mondkapjes bedoeld voor de bouw. owh, jawel. Het ging wel om medische mondkapjes.

Chabuduo..

Maar toch. je mag er niet over klagen Zeeschuim, je verdient er toch je brood mee met het verkopen van Chinese producten? Of vergis ik mij in gebruiker? :mrgreen:
benkr
Donateur
Berichten: 7778
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door benkr »

andrefc101 schreef: 09 apr 2020 20:29
benkr schreef: 09 apr 2020 20:22 Ja André, daar kun jij nog iets van leren.
Kwartje valt niet Ben, leg eens uit, ik leer inderdaad erg graag nog wat bij hoor!
Maar zo wijs worden als Johan, nee hoor, dat gaat jou niet lukken hoor, hij heeft echt veel meer schade en schande.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5404
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door serum »

janplastiek schreef: 08 apr 2020 23:01 hier het tegenovergestelde, ik heb 4 andere merken van houders geprobeerd, van 35€ tot 140€ allerlei problemen, van collet vast blijven zitten en uit de moer springen bij het losdraaien, trillen bij hoge toeren, terwijl er tot 5,5G 24000 rpm op de verpakking stond.
op aanraden van een kennis die in de houtbewerking zit, deze aangekocht, ze zijn tot 20000 rpm geschikt
ik heb er een 50 tal, ben er zeer tevreden van.
Jan, iets anders. Hoe is het met je dochter?
Gebruikersavatar
janplastiek
Donateur
Berichten: 1981
Lid geworden op: 23 sep 2010 23:28
Locatie: Rijkevorsel België
Contacteer:

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door janplastiek »

Dinsdag moet ze terug op controle, ze is terug op de been, maar is ongelooflijk snel moe, trap op en ze moet rusten. Ze moet zeker al tot de 20ste april thuis blijven. Gelukkig is ze bij degenen die er nog goed vanaf gekomen zijn. Bedankt voor je interesse
Breek de dag, frees een lijntje.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5404
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: HF Spindel met ATC

Bericht door serum »

Dat is fantastisch nieuws Jan! Die vermoeidheid zal vermoedelijk nog wel even aanhouden. Hopen op een spoedig herstel! Is ze veel afgevallen tijdens de koorts? We zijn in december ziek geweest (alle symptomen van corona) en ben nu, na ruim 3 maanden, weer op conditie met wielrennen. (wel 4kg lichter dan voorheen).. Toen ik voor het eerst weer op de fiets stapte (week na de koorts) wist ik niet wat mij overkwam. Ben teruggegaan naar huis en heb de auto gepakt om krap 7km te rijden.
Plaats reactie