Doenbaar? Ombouw Adcock & Shipley 2E

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Gikke
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 apr 2013 17:07
Contacteer:

Re: Doenbaar? Ombouw Adcock & Shipley 2E

Bericht door Gikke »

hugo stoutjesdijk schreef: 23 feb 2019 16:34 Als je het over de FP3-50 hebt.
Hugo
Enorm bedankt voor je duidelijke en uitgebreide reactie!
Misschien niet wat je gewild had, want je hebt er wel even tijd en moeite in gestopt, maar je reactie heeft me ertoe aangezet om voorlopig mijn manuele vaardigheden te verbeteren. Kwestie van toch meer op safe te spelen vind ik.

Vriendelijke groet
Giel Knippenberg
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Doenbaar? Ombouw Adcock & Shipley 2E

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Gie Knippenberg schreef: 23 feb 2019 23:43
hugo stoutjesdijk schreef: 23 feb 2019 16:34 Als je het over de FP3-50 hebt.
Hugo
Enorm bedankt voor je duidelijke en uitgebreide reactie!
Misschien niet wat je gewild had, want je hebt er wel even tijd en moeite in gestopt, maar je reactie heeft me ertoe aangezet om voorlopig mijn manuele vaardigheden te verbeteren. Kwestie van toch meer op safe te spelen vind ik.

Vriendelijke groet
Giel Knippenberg
Graag gedaan hoor, en het is niet zo dat ik 'gewilt had' dat je die Deckel zou kopen, maar wel dat je redelijk overwogen een beslissing kunt nemen. Ik denk dat het niet kopen van die Deckel voor jouw de juiste keuze is.
Of die A&E de juiste is kan ik niet bepalen. Het blijft toch altijd afwegen van belangen en geld. Als je een beetje rondsnuffeld merk je vast wel dat machines boven de 1000 kg (te groot voor hobby) en ouder dan 25 jaar eigenlijk alleen nog maar kg prijs oud ijzer opbrengen. (een kennis van me kreeg voor z'n excenter pers daadwerkelijk meer bij de schroothandel dan bij de 2e hands machinehandel)
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Plaats reactie