Benchtop PRO van CNC Router Parts

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
nonkeldw
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 okt 2013 20:19
Contacteer:

Benchtop PRO van CNC Router Parts

Bericht door nonkeldw »

Dag Forumleden

Heeft er iemand van jullie al ervaring met de Benchtop PRO 2424 2' x 2' CNC Machine Kit?
http://www.cncrouterparts.com/benchtop- ... p-314.html

De prijs is niet al te gek voor wat je krijgt, als ik de website mag geloven gebruiken ze "high end" materiaal.
Hierdoor zou je makkelijk aluminum moeten kunnen bewerken.
Ook zit de machine in de prijsklasse van de Openbuild van het forum, dit voor de mensen die het niet zien zitten zelf alle componenten bij elkaar te sprokkelen.

Heeft iemand al ervaring verzending en importkosten omtrent deze machines?

Bedankt!
nonkeldw
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 okt 2013 20:19
Contacteer:

Re: Benchtop PRO van CNC Router Parts

Bericht door nonkeldw »

Niemand met enige ervaring?
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Benchtop PRO van CNC Router Parts

Bericht door benkr »

Nee, geen enkele ervaring hier mee, maar wat zitten graven op de site en gezien dat de machine best wel redelijk in elkaar zit, maar de open Source machine is toch echt nog een klasse degelijker.
En ik denk dat Kees (Audiomanics) je best wel wil helpen om een complete kit samen te stellen en die zelfs voor je te bestellen, ook denk ik dat hij best een machine voor je wil bouwen maar dan moet je hem natuurlijk wel gedurende die tijd voorzien in zijn levensonderhoud (dat zal hij niet voor niets doen bedoel ik) maar dat lijkt me logisch.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Benchtop PRO van CNC Router Parts

Bericht door hugo stoutjesdijk »

benkr schreef: 18 mei 2018 22:03 maar dan moet je hem natuurlijk wel gedurende die tijd voorzien in zijn levensonderhoud maar dat lijkt me logisch.
Komt ie dan bij je in de kost ? :lol:
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Benchtop PRO van CNC Router Parts

Bericht door benkr »

Hugo, ik hoop van niet, wie weet wat Kees allemaal consumeert, zal wel alles met alcohol te maken hebben!

Maar je snapt wat ik bedoel, voor niets gaat zo nu en dan de zon op, de rest moet je gewoon voor betalen. (of iets terug doen)
Michiel D
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2020 09:02

Re: Benchtop PRO van CNC Router Parts

Bericht door Michiel D »

Hoi cnc vrienden! Ben je met dit idee al verder gekomen? Ik denk over dezelfde machinne na. Wellicht kan je mij verder helpen?
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Benchtop PRO van CNC Router Parts

Bericht door serum »

Als je een kit wilt, koop dan een Sorotec. Komt uit Duitsland, dus qua verzending/invoer gunstiger en ze hebben tenminste referentievlakken waar de lineaire rails op gemonteerd worden. Best handig met het 'krom als een hoepel' aluminium profiel.
Plaats reactie