tapatalk voor cnczone.nl

Als er verzoeken zijn om bijv, een nieuw sub-forum aan te maken of tips en ideeën. Die kunnen jullie hier kwijt.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: tapatalk voor cnczone.nl

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Maar aan de andere kant: we mogen het forum gratis en voor niks gebruiken en we stoppen er zelf niks in om het beter te maken. Dan hebben we eigenlijk ook helemaal niks te mopperen.
Maar het is niet verboden om af en toe een kleine donatie te doen :mrgreen:
Even op paypall klikken, €5.- storten als we dat met z'n allen even doen, hebben de beheerders misschien iets meer armslag om het allemaal nog mooier te maken.
( nog, omdat er niets op aan te merken is, hooguit wat luxe-wensen )
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11015
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: tapatalk voor cnczone.nl

Bericht door DaBit »

Geld is ook maar dat, geld. Ik wil best 5 euro doneren, geen punt. En meer ook, als dat scheelt. Kleine investering voor de kennis en hulp die ik hier krijg. Maar vaak is geld niet het hoofdprobleem.

Probleem met fora is meestal het gebrek aan mensen met de juiste kennis die zich langdurig ervoor in willen zetten. Forumsoftware up to date houden, de zoektabel van de database niet laten exploderen, gewenste modificaties doorvoeren, etc. kost veel tijd.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Plaats reactie