Aanpassing te koop rubriek

Als er verzoeken zijn om bijv, een nieuw sub-forum aan te maken of tips en ideeën. Die kunnen jullie hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Alex.hobby
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 nov 2009 15:29
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Aanpassing te koop rubriek

Bericht door Alex.hobby »

Gezien de recente ervaring met 'afzeiken' van te koop aangeboden zaken lijkt mij het een idee om reacties op deze topics te blokkeren. Reageren kan dan alleen nog maar via een PB of e-mail aan de aanbieder.

Dit is b.v. ook al gebeurd op het forum van de Kitcarclub. Ook hier werden regelmatig aangeboden auto's en onderdelen 'afgezeken'. Nu dat niet meer kan is de mogelijkheid om op elkaar te katten weggenomen.
Alex, professioneel hobbyist
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Aanpassing te koop rubriek

Bericht door create »

Beste Alex,

Wij de mods en ik zullen daar over brainstormen.

Afzeiken willen we niet op dit forum. Natuurlijk wil iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten! Als iemand iets verkoopt mag er van mij wel discussie komen (tenslotte het is een forum) maar hou het netjes.

Mocht deze topic mis gaan lopen gooi ik hem opslot, dus laten we het netjes houden!

Dank je voor de tip Alex en nog succes met de verkoop!

greetz Create
Gebruikersavatar
Sven
Berichten: 5985
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Aanpassing te koop rubriek

Bericht door Sven »

Ik ben er ook wel voor... Het lijkt er op dat mensen die reageren op advertenties (in het algemeen, waar dan ook) niet meer direct durven reageren.

Een reactie als "Fotootje?" is natuurlijk zinnig maar vaak zie je reacties die echt onzinnig zijn.

Iets als "Ik vind het te duur" en wat een rommel zijn echt totaal zinloos, daar koop je niks mee en je bereikt niks en juist die soort lijken de overhand te krijgen op internet.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
Gebruikersavatar
lelieveld
Berichten: 1687
Lid geworden op: 17 mei 2009 00:10
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Re: Aanpassing te koop rubriek

Bericht door lelieveld »

Iets als "Ik vind het te duur" en wat een rommel zijn echt totaal zinloos, daar koop je niks mee en je bereikt niks en juist die soort lijken de overhand te krijgen op internet.
Helaas wel :evil:
De mods (moeten) ;-) dat dan maar weg halen
Zodat de ruimte blijft bestaan om zinnige opmerkingen of vragen te stellen
we moeten ons niet laten sturen door vervelende of niet terzake en onnodige opmerkingen
:P
Spreiding van Kennis Macht en Kapitaal
Plaats reactie