Link naar foto albums modelijk?

Als er verzoeken zijn om bijv, een nieuw sub-forum aan te maken of tips en ideeën. Die kunnen jullie hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robo
Berichten: 899
Lid geworden op: 23 dec 2008 22:39
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Link naar foto albums modelijk?

Bericht door Robo »

Hai..

Ik weet niet of het mogelijk is, en of het een goed idee is maar.....
Ik lees vaak berichten van gebruikers, en dan vraag ik me af met wat voor projecten hun bezig zijn.
Het zou leuk zijn als je in het profiel van een persoon een knopje naar zijn foto album hebt.

Ik weet niet of ik ergens een handige zoekfunctie over het hoofd zie, maar volgens mij moet je gewoon de lijst afzoeken naar een persoonlijk album toch?

Misschien is in de Msql database van het foto album, door middel van user_id wel een link te maken?

Gewoon maar even een ideetje, of zeur ik :)
RoboCNC.nl : YouTube -- Website -- Registreer -- Twitter -- Facebook --
Jensorie
Berichten: 731
Lid geworden op: 27 aug 2008 22:44

Re: Link naar foto albums modelijk?

Bericht door Jensorie »

dat is in phpbb toch in te stellen? zodat er een plaatje staat met een linkje links onder de user name. best handig lijkt me :)
Gebruikersavatar
audiomanics
Donateur
Berichten: 5273
Lid geworden op: 28 feb 2007 09:31
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Link naar foto albums modelijk?

Bericht door audiomanics »

Robo schreef:Gewoon maar even een ideetje, of zeur ik :)
Nee hoor.. Ik erger me al lang aan de gebruikers onvriendelijkheid van het fotoalbum..
Gevolg: mensen uploaden geen foto's meer, maken gebruik van externe albums met irritante popups etc..
't zal met ruimte op de server te maken hebben, maar ik kan het er ook niet mee vinden..(terwijl ik toch op heel wat forums kom waar het wel lekker werkt..)
Zo'n knopje zou al een stap in de goede richting zijn..

Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Link naar foto albums modelijk?

Bericht door create »

Ik zal hier "even"naar kijken heren misschien is het een kleinigheid en is het zo op te lossen!
Nee hoor.. Ik erger me al lang aan de gebruikers onvriendelijkheid van het fotoalbum..
Als er wat is wat je niet lekker vind werken zou ik het wel op prijs stellen om te weten wat dat dan is!
Zelf heb ik er geen problemen mee. Wat de meeste vervelend vinden is het verkleinen van de foto`s in grote en kb`s. Dat weten ze vaak niet en denken dan net als in marktplaats.nl dat dat niet hoeft ;-)

gr Create
Gebruikersavatar
create
Berichten: 1922
Lid geworden op: 11 jan 2007 00:15
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Link naar foto albums modelijk?

Bericht door create »

Er zit in de mod geen knop die ik aan en uit kan zetten voor de gallery, dus daar ga ik even mee hogerop.

Wat Robo trouwens heeft gedaan is in zijn profiel bij website de url geplaatst van zijn persoonlijke gallery. Wel slim bedacht, daar was ik nog niet achter :lol:

Kijk maar eens in mijn profiel en druk op het aardbolletje onder mijn naam rechts. Is niet wat je bedoeld maar wel grappig

gr Create
Gebruikersavatar
Robo
Berichten: 899
Lid geworden op: 23 dec 2008 22:39
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Link naar foto albums modelijk?

Bericht door Robo »

Je zou het even op phpbb.nl kunnen vragen, of even de structuur van de sql database bekijken..
Mischien kun je in het berichten template, een sql link maken mits de user galleries ook op user id te selecteren zijn..

Maar goed als het niet gaat dan is het pech.., het leek mij wel een goede mod in ieder geval..
RoboCNC.nl : YouTube -- Website -- Registreer -- Twitter -- Facebook --
Plaats reactie