Chinese HF spindel met frequentie regelaar

Als er verzoeken zijn om bijv, een nieuw sub-forum aan te maken of tips en ideeën. Die kunnen jullie hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Haako
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2010 13:10

Chinese HF spindel met frequentie regelaar

Bericht door Haako »

Wie kan mij helpen met het volgende probleem:
Ik heb een Chinese HF spindel gekocht met frequentie regelaar HY01D523B ( 220V 1,5 kW ) weet iemand niet welke parameters je moet wijzigen om er een externe potmeter te kunnen gebruiken.
De bedrading is duidelijk in de handleiding aan gegeven maar de instellingen kom ik niet.
Vriendelijk groet,
Haako.
pa3gmi
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 jun 2013 08:34
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Chinese HF spindel met frequentie regelaar

Bericht door pa3gmi »

Helemaal voorin het boekje dacht ik PD002 source operating frequentie wat verderop in het boekje bij mij op bladzijde 27 begint de uitgebreide beschrijving van de diverse parameters.
Bij PD070 kun je aangeven met wat voor analoog signaal je wilt aansturen.

ik denk dat je vraag wel op de verkeerde plaats gesteld is, maar dat lost de moderator wel op.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Chinese HF spindel met frequentie regelaar

Bericht door serum »

Haako
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2010 13:10

Re: Chinese HF spindel met frequentie regelaar

Bericht door Haako »

Aller eerst bedankt voor de "snelle " reactie van pa3gmi,
De parameters op adres 1, 2 en 70 serie had ik al wel gevonden en stonden ook goed ingesteld.
Het probleem was dat de potmeter extern niet werkte na het omzetten van de Jumper J1 ( zie blz. 10 ).
Na een tijd zoeken ben ik er achter gekomen dat het een slechte verbinding van het jumper stekertje was en dus helemaal geen software instelling.
Alles werkt nu naar behoren zelfs een wijzer metertje van 0 - 10 V tussen VO en ACM als spiltoerental uitlezing.
Vriendelijk groet ;
Haako.
Plaats reactie