hulp gevraagd

Als er verzoeken zijn om bijv, een nieuw sub-forum aan te maken of tips en ideeën. Die kunnen jullie hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
RalphBlom01
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2016 22:31
Locatie: Berg & Terblijt

hulp gevraagd

Bericht door RalphBlom01 »

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met mijn cnc skills, omgeving zuid Limburg.

Ik bezit bijna twee jaar een BZT Machine, maar heb er nog niks concreets mee gedaan. Dit vind ik erg zonde en ben van mening dat daar (snel) verandering in moet komen. Ik heb wel al een paar dingen geprobeerd, maar door drukte van werk en afleidingen tussendoor komt het maar niet van.
Nu zoek ik een iemand die mij hierbij kan helpen. Die mijn de theorie globaal kan uitleggen en deze samen met mij in de praktijk kan gaan toe passen. Het zal waarschijnlijk allemaal kleine- en praktische dingen, waarbij ik hulp nodig heb. Dit forum is fantastisch maar er staat zoveel op, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb voor ogen dat we een keer per week/twee weken bij elkaar komen. Om dingen uit te proberen/te maken. De focus in begin zal liggen op PU Foam, naderhand wil ik hout en Aluminium kunnen bewerken.

Wie o wie kan mij helpen, betaling is mogelijk maar niet de hoofdprijs.

Met vriendelijke groet,

Ralph Blom
Gebruikersavatar
abs02
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 mei 2011 15:20

Re: hulp gevraagd

Bericht door abs02 »

Vertel ook eens welke controller je gebruikt met je machine.
Welke programma's gebruik je om cnc programma's te genereren ? Zomaar een paar dingen die van belang zijn voor degene die zou willen helpen .
RalphBlom01
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2016 22:31
Locatie: Berg & Terblijt

Re: hulp gevraagd

Bericht door RalphBlom01 »

Mijn Cam is van BZT zelf, zo ver dat ik gelezen heb ik dat een EdingCNC met een logo van BZT. Verder doe ik mijn tekeningen maken in Vetric2D. Hierin maak ik mijn toolpath's

Mijn vragen richten zich meer op de praktische zaken, zoals werken met een sensor. TIps waarbij werkstukken vrij frequent herhaald wordt.
Plaats reactie