Goedendag,
Ik zoek de drivers voor Colinbus PCBBOX,
Colidrive en Colicam.
Ik heb sinds kort deze CNC machine, maar kan niet proberen of hij werkt.
Vriendelijke groet,
Jean-Pierre
Colidrive colicam
Moderator: Moderators
-
- Contacteer:
Re: Colidrive colicam
Beste Jean-Pierre,
Ik denk dat ik alles wat je vraagt, nog heb.
Er is één maar... en dat is dat ik niet weet of deze software, die ik op de Colinbus Profiler gebruikte, ook werkt op jouw Colinbus PCBBOX machine.
Kans daarop kijkt me echter heel erg groot.
Stuur me even een p.b. dan proberen we de zaak te regelen.
Hessel
Ik denk dat ik alles wat je vraagt, nog heb.
Er is één maar... en dat is dat ik niet weet of deze software, die ik op de Colinbus Profiler gebruikte, ook werkt op jouw Colinbus PCBBOX machine.
Kans daarop kijkt me echter heel erg groot.
Stuur me even een p.b. dan proberen we de zaak te regelen.
Hessel
- janplastiek
- Donateur
- Contacteer:
Voor Colicam heb je wel een activatiecode nodig. Colidrive kan zo geïnstalleerd en gebruikt worden.
Breek de dag, frees een lijntje.
-
Ik heb colidrive geinstalleerd, maar de machine wordt niet herkend door de pc, nu las ik op een ander forum dit bericht
Laat de colinbus software wat ze is. Koop een axemotion pulsebox. De drivers van colinbus kunnen blijven zitten. De processorprint wordt er uit gezwierd en vervangen door een adapter print. Deze past dan precies op de connectoren van de driverprint. Noodstop, spindel aan/uit, toolsensor, ... behoren tot de mogelijkheden. De nodige DB25 uitsparing is al aanwezig.
Mocht dit inderdaad werken dan is mijn vraag
Welk type pulsebox moet ik aanschaffen, en welke adapterprint. om de machine te laten werken
Ik kan natuurlijk een ander moederboard kopen en dit in de cnc frees plaatsen, maar weet niet welke en of dit gaat werken
Laat de colinbus software wat ze is. Koop een axemotion pulsebox. De drivers van colinbus kunnen blijven zitten. De processorprint wordt er uit gezwierd en vervangen door een adapter print. Deze past dan precies op de connectoren van de driverprint. Noodstop, spindel aan/uit, toolsensor, ... behoren tot de mogelijkheden. De nodige DB25 uitsparing is al aanwezig.
Mocht dit inderdaad werken dan is mijn vraag
Welk type pulsebox moet ik aanschaffen, en welke adapterprint. om de machine te laten werken
Ik kan natuurlijk een ander moederboard kopen en dit in de cnc frees plaatsen, maar weet niet welke en of dit gaat werken
-
- Contacteer:
Heb je nog een mailtje gestuurd over iemand die je ook vast kan helpen.
H.
H.