LAF, hoe denken jullie er over?

Nederlandse CNC controller op basis van de usb poort of Ethernet.

Moderator: Moderators

keesfrees
Berichten: 3110
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: LAF, hoe denken jullie er over?

Bericht door keesfrees »

Ha J.

Goed om van je te horen cq lezen, ik vroeg me ook al eens af hoe het je verder vergaat.
Kom je naar de CNC-dag komend weekeind ?
Jacala schreef:Helaas moeten we dus goed opletten als we bestanden van klanten toegestuurd krijgen. soms zit er echt veel troep bij die we er uit moeten filteren.
Daar weet ik ook "alles" van, helaas . . . .
handig aanhalen (citeren, quoten) : https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=37&t=12599
Jacala
Berichten: 284
Lid geworden op: 17 jan 2012 14:32
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: LAF, hoe denken jullie er over?

Bericht door Jacala »

Hoi Kees,

Ik zou er graag bij zijn maar heb dan een wijnproeverij vanwege de verjaardag van mijn vader. Ook geen slechte dagbesteding :lol:

Voor de huwelijksreis ben ik naar China geweest en heb ik 3 dagen mogen besteden in Jinan van de vrouw. Ik ben bij Blue elephant, quick cnc, SenFeng laser, XYZ machinery, Bodor en Lonjan geweest.

Het resultaat is een nieuwe quick CNC frees met een werkbereik van 3050x2100x300 van 3,8 Ton (zwaar lomp en stabiel), een nieuwe SenFeng CO2 lasersnijder van 1600x3000 mm, een SenFeng fiber marker om op staal te graveren en een Lonjan kantenlijmer.

Mochten mensen advies willen of vragen hebben over chinese CNC machines, ik heb een voorraad fotos en tips voor als je china wilt bezoeken!
Maak mij blij en abonneer/subscribe je op mijn "kersverse" youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/ontwerpopmaatpuntcom
Jacko
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2018 15:18

Re: LAF, hoe denken jullie er over?

Bericht door Jacko »

Ik heb contact met Blue elephant, toch twijfel ik sterk aan de kwaliteit van de machines. Ik had de 1212 op het oog. Kun je mij gezien je ervaring wat vertellen over het bedrijf en hun cnc machines?
Alvast bedankt.
Groeten Jacko
Laatst gewijzigd door Jacko op 10 nov 2018 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: LAF, hoe denken jullie er over?

Bericht door Kjelt »

Jacko schreef: 10 nov 2018 12:53 Ik heb contact met Blue elephant,
Dat noemt hij hier een "niet zo'n best bedrijf" om het netjes te zeggen :lol:
viewtopic.php?f=8&t=16448&p=184570#p184565
Plaats reactie