70 mm2 kabelschoen voor soepel draad
Moderator: Moderators
Re: 70 mm2 kabelschoen voor soepel draad
De bms van mijn batterij kon niet overweg met zo een automatische zekering. Telkens ik die automaat sloot ging de bms in veiligheid. Volgens de verkoper van de batterij een probleem die vaker voorkomt.
Ik heb vandaag een voormalig collega gesproken, die heeft na even zoeken 26 mtr 70 mm2 draad "gevonden". Op mijn vraag of ik daar een metertje of 4 a 5 van mocht "lenen" was zijn antwoord "toch wel wat meer hoop ik" m.a.w. gewoon 26 mtr ophalen.
Dus als iemand nog 70 mm2 draad nodig heeft hoor ik het wel. Het is overigens oranje draad als ik het goed heb.
Dus als iemand nog 70 mm2 draad nodig heeft hoor ik het wel. Het is overigens oranje draad als ik het goed heb.
Okee, dus geen automaat dan, maar een echte zekering. Nu alleen nog een degelijke zien te vinden voor een redelijke prijs.
- Ballegooijen
- Donateur
- Contacteer:
Kijk eens op de site waar ik de link van poste.Nu alleen nog een degelijke zien te vinden voor een redelijke prijs.
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
https://www.Baldas.nl
-
Hmmmm ik houd me graag beschikbaar voor een meter of 10 , stuur me maar een appje Benbenkr schreef: ↑10 jun 2024 16:58 Ik heb vandaag een voormalig collega gesproken, die heeft na even zoeken 26 mtr 70 mm2 draad "gevonden". Op mijn vraag of ik daar een metertje of 4 a 5 van mocht "lenen" was zijn antwoord "toch wel wat meer hoop ik" m.a.w. gewoon 26 mtr ophalen.
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Hmm... Ik had net van die mooie Rode..Oranje zou ook wel mooi zijn.. omdat de kabels bij mijn Draadvonkmachine wel in't zicht liggen..dat is echt de Rode draad door mijn machine...
dat valt er ook niet tegenan
Is denk ik geen probleem, maar eerst moet ik hem natuurlijk wel zelf in huis hebbenbartbrouwer schreef: ↑10 jun 2024 17:07Hmmmm ik houd me graag beschikbaar voor een meter of 10 , stuur me maar een appje Benbenkr schreef: ↑10 jun 2024 16:58 Ik heb vandaag een voormalig collega gesproken, die heeft na even zoeken 26 mtr 70 mm2 draad "gevonden". Op mijn vraag of ik daar een metertje of 4 a 5 van mocht "lenen" was zijn antwoord "toch wel wat meer hoop ik" m.a.w. gewoon 26 mtr ophalen.
Voor de zekering kom ik op de volgende 2 opties:
of
Beiden lijken mij veel meer robuust dan die dingen die al eerder voorbij kwamen.
De leverancier van de eerste optie vraagt best veel geld voor het verzenden, 13 Euro per item, dat is dus bijna 40 Euro voor 1 houder en 2 zekeringen (1 reserve) dat vind ik eigenlijk wel een beetje te gortig maar ik weet dat de Chinezen zo maar een deel van de eigenlijke kosten verzendkosten noemen om de prijs schijnbaar te drukken. Heb ze gevraagd wat de verzendkosten worden bij gelijktijdig verzenden van 3 items.
of
Beiden lijken mij veel meer robuust dan die dingen die al eerder voorbij kwamen.
De leverancier van de eerste optie vraagt best veel geld voor het verzenden, 13 Euro per item, dat is dus bijna 40 Euro voor 1 houder en 2 zekeringen (1 reserve) dat vind ik eigenlijk wel een beetje te gortig maar ik weet dat de Chinezen zo maar een deel van de eigenlijke kosten verzendkosten noemen om de prijs schijnbaar te drukken. Heb ze gevraagd wat de verzendkosten worden bij gelijktijdig verzenden van 3 items.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voor 13 euro heb je bij elektramat toch ook zo'n meszekering.
Bestel dan alleen de houder
Bestel dan alleen de houder
zal s ff de zolder opklimmen, ik meen nog iets te hebben... ja d'r ligt nog het eea. Mespatroonhouder 100 A
AI Hembrug DR1
Optimum BF 46 vario
Optimum BF 46 vario
ik probeerde een foto te plaatsen met mn telefoon maar krijg dat niet voor elkaar...
Het is een Holec mespatroonhouder fds 160-00/3/9/q 3fase met 100 A zekeringen. Maar ik begrijp dat dit niet is wat je zoekt
Het is een Holec mespatroonhouder fds 160-00/3/9/q 3fase met 100 A zekeringen. Maar ik begrijp dat dit niet is wat je zoekt
AI Hembrug DR1
Optimum BF 46 vario
Optimum BF 46 vario
Die houder is slechts geschikt voor zekeringen tot 160A, ga je daar 315A zekeringen in proppen (als dat uberhaupt al gaat) dan gebruik je het ding ver buiten zijn spec's en daar wordt die zekeringhouder niet blij van en de eigenaar evenmin want uiteindelijk komen er rooksignalen en dan is het te laat.
Maar nogmaals dank voor het aanbod.
Ik heb zowel de zekering (+ eentje extra als reserve) als de houder besteld bij TME.
Was totaal 65 Euro, net zo duur als bij Ali, maar dan wel van een bekend merk.
Tijdens mijn zoektocht ontdekte ik dat ze die zekeringen ook bij Praxis verkopen en dan ook nog zo ongeveer de goedkoopste zijn, de 315A scheelde maar een heel klein beetje, maar b.v. de 250A uitvoering kost daar maar 4,20 Euro.
Was totaal 65 Euro, net zo duur als bij Ali, maar dan wel van een bekend merk.
Tijdens mijn zoektocht ontdekte ik dat ze die zekeringen ook bij Praxis verkopen en dan ook nog zo ongeveer de goedkoopste zijn, de 315A scheelde maar een heel klein beetje, maar b.v. de 250A uitvoering kost daar maar 4,20 Euro.