https://www.maakindustrie.nl/nieuws/ene ... giedrager/
Ijzerpoeder zal die vrijdag middag als er geveegt is vast wel hebben.

Over een paar jaar komt in plaats van de kolenboer, de ijzerpoeder-pallets boer langs.

Moderator: Moderators
Zolang het een enkeling is die dat doet is het niet heel erg, maar de tijd van het jaar dat je op het juiste moment de ramen dicht moet gaan doen is weer begonnen.
Silicium veranderd van structuur bij hoge temperaturen bv glas en dat is niet makkelijk omkeerbaar.
Dan ben jij toch echt wel de uitzondering. Hier in de wijk is het soms niet te harden. WTW inblaas in de kamer staat al weer een week dicht.
En fijnstof, hoe voorkom je dat?
Silootje en toevoerschroef.Heb jij een kabouter die steeds een blokje door schuift
Ik heb nog wel wat actief kool korrels waarme je een inlaatfilter zou kunnen bouwen.mjeuring schreef: ↑18 okt 2023 18:13Dan ben jij toch echt wel de uitzondering. Hier in de wijk is het soms niet te harden. WTW inblaas in de kamer staat al weer een week dicht.
Voor mijn WTW helaas geen actieve koolfilters te vinden, toch maar eens gewoon een vierkante meter kopen, oprollen en in de aanvoerbuis van de woonkamer stoppen.
Ahja, logisch, had ik kunnen weten als ik er 3 seconden over nagedacht had. Si dus niet.
Zoals vaker gezegd: dan hoor jij bij de 1% houtstokers hier in Nederland die het blijkbaar wel kan. Die zijn het probleem ook niet, dat zijn de stokers die in de andere 99% vallen. En natuurlijk de hoeveelheid PM10/PM2.5 die ook jij (nog) produceert.