gaat mis in rotterdam...

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
Swets
Berichten: 2661
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:49
Locatie: krimpen aan den IJssel
Contacteer:

gaat mis in rotterdam...

Bericht door Swets »

http://www.arjan-swets.com (met cnc filmpjes)
Goudgele
Berichten: 514
Lid geworden op: 21 jul 2020 12:56

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Goudgele »

Gelukkig is het vrij kleinschalig voor zover ik het kan beoordelen. Ben alleen bang dat dit steeds vaker en groter zal gaan voorkomen. Idioten blijf je hebben...
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11017
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door DaBit »

Heeft niks met 2G te maken, dat zijn gewoon die lui die rellen als hobby hebben.

Gewoon iedereen van de schietclub, AT, ME, leger, whatever een geweer met rubber kogels of steenzout geven, kunnen die ook hun hobby eens uitoefenen.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
Swets
Berichten: 2661
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:49
Locatie: krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Swets »

er werd wel geschoten....
en een stuk of 4 politie wagens helemaal uit gebrand....

slaat echt allemaal nergens op...
komt omdat die gasten geen hobby hebben... :-)

wij hebben daar geen tijd voor.... :-)

de gene die ze pakken (via video ) gewoon voor de schade oplaten draaien....
http://www.arjan-swets.com (met cnc filmpjes)
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2130
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door spinningwheels »

Onderwerp hoort hier niet thuis
In theorie kan ik praktisch alles
Gebruikersavatar
Swets
Berichten: 2661
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:49
Locatie: krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Swets »

praathoek? mag dat niet?
haal hem dan maar weg......
http://www.arjan-swets.com (met cnc filmpjes)
Grafjan
Berichten: 731
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Grafjan »

Deze discussie voeren we toch overal. Elke pauze, op elk feestje, zolang we elkaar respecteren, kan toch best.
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door serum »

De wereld om mij heen begint, de laatste 2 jaar in het bijzonder, hard achteruit te gaan qua waarden en normen en een overduidelijk 'zie mij, kijk mij, ik denk alleen aan mijzelf'. Op de fiets waren de keren dat ik er bijna vanaf gereden wordt door auto's die weigeren bij haaientanden je voorrang te geven tot 3 jaar terug zeldzaam. Nu kom ik nagenoeg iedere keer als ik heb gefietst terug met een dergelijk verhaal. Jeugd die over het fietspad voor ons huis langs trekt met hun JBL xtreme op vol vermogen in het holst van de nacht, auto's die kennelijk meer geluid moeten maken omdat de 'zie mij, kijk mij' hufters het nodig vinden om in het holst van de nacht hun 2.0 tsi's met bang, pop en crackle, M5's zonder uitlaat en AMG's tot diep in het rood de sporen moeten geven op de rondweg. Ik slaap wel makkelijk verder, maar duistere gedachten nemen het wel even over.

sommigen zijn de weg een beetje kwijt in waarden en normenland. Het yolo gevoel begint aardig parten te spelen. Dat er groepen mensen zijn die ieder argument aangrijpen om met hun onvrede te tonen zegt ook genoeg. Mensen voelen zich niet gehoord. Bij sommige mensen zit dat in de aard van het beestje. En excessen heb je overal.

Denk dat vandaag wel uit de doeken wordt gedaan wie er achter deze 'aanslagen' zitten. Dat ze op zoek waren naar ellende is duidelijk. Een auto staat niet zomaar in de brand met een lucifertje.

Denk dat het geen discussie hoeft te zijn, iedereen hier respecteert elkaar, Als dat niet zo is zit je op de verkeerde plek van het internet.
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Tonybryden »

De wereld word hard en gemeen.
Enigste waar ik me druk om maak zijn de kinderen waar wij dit wereldje aan achterlaten .
We hebben er allemaal een zootje van gemaakt .
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11017
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door DaBit »

Och, alsof het in de middeleeuwen allemaal zo lief en vriendelijk was.. Of tijdens de industriele revolutie.. Of..
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door serum »

Meerendeel uit zelf verworven privileges van de elite. Liefst afgedekt onder de mantel 'des geloofs'. Slavernij die niet afgeschaft wordt omdat de neef met de nicht trouwt om een groter land eigendom te hebben en zo politieke zeggenschap te hebben die voorkomt dat slavernij niet afgeschaft wordt. Waren ze niet vies van.

Maar je hebt een punt. Zal mijn zwaard weer eens van zolder halen. Het is kennelijk weer de tijd van het mega annum.
Gebruikersavatar
Swets
Berichten: 2661
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:49
Locatie: krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Swets »

ik denk ook dat het beleid het niet beter maakt....

eerst wordt er verteld dat mondkapjes helemaal geen zin heb, een maand later moet je verplicht zo ding op.....
een lockdown, maar Grapperhaus houd lekker zijn feestje....
Prins Willem gaat lekker op vakantie.... :-)

maar ook gewoon dichter bij .... Ik heb Corona, moet 5 dagen binnen blijven.... ook me vrouw heeft het, maar die mag naar 3 dagen weer aan het werk, omdat ze in de zorg werkt... (ze werkt met dementen bejaarden?!?)
Alleenstaande collega van me vrouw, ook corona... dus die zegt tegen GGD medewerker dat het vreselijk lastig is met haar boodschappen .... zegt die GGD-medewerker... Ja boodschappen mag U wel gewoon doen?

zelf ben ik 2x inge-ent.... maar heb daarna wel Corona gehad.... (goed ik was er niet super ziek van)... me vrouw heeft al 2x Corona gehad....
1x voor dat ze inge-ent was, en 1x erna.... (omdat de ene na de andere corona golf door dat bejaardenhuis gaat....)

dus ik begrijp het niet zo allemaal, want ik heb een groene QR... maar ik kan het gewoon hebben, en andere besmetten? dus ik snap even heel die zin niet van die regels....

ik heb meer zo iets van... niet inge-ent, ga je onderaan in het ziekenhuis lijstje.... daar heb je toch zelf voor gekozen?
http://www.arjan-swets.com (met cnc filmpjes)
bartL
Berichten: 1154
Lid geworden op: 15 jan 2008 07:14
Locatie: Zuid hollandsche eilanden

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door bartL »

En straks staat er weer iemand jankend voor de camera te vertellen dat de politie/ME teveel geweld heeft gebruikt. Vast wel weer een filmpje waarbij iemand een waterstraal in zn melis of een rubber kogel tegen zn knie krijgt om dit te bevestigen. Ik hoorde nu al dat er een onderzoek komt naar het geweld van de politie komt. De wereld op zijn kop.
Als er een horde van die dikke pupillen op je af komt is het eten of gegeten worden....
Gebruikersavatar
Swets
Berichten: 2661
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:49
Locatie: krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: gaat mis in rotterdam...

Bericht door Swets »

tja... ik geloof ook dat de politie in Nederland niet zomaar schiet....
en ja... net als toen met dat grietje wat door zo waterstraal omver werd gespoten....
wat doe je daar...? totaal geen medelijden mee.... je zoek het zelf op... tja
http://www.arjan-swets.com (met cnc filmpjes)
Gesloten