Invoerrechten-gids

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Invoerrechten-gids

Bericht door benkr »

Gisteren kreeg ik dus bericht dat het allemaal wat langer zou duren, tot mijn verbazing stond vanmorgen PostNL voor de deur met mijn pakje.
Kennelijk kunnen ze het zelf ook niet meer bijhouden.
Eigenlijk zijn de laatste 4 of 5 pakjes allemaal bezorgd voordat de Ali website dat ik het pakje kon verwachten.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Invoerrechten-gids

Bericht door serum »

benkr schreef: 26 jul 2021 18:00 Gisteren kreeg ik dus bericht dat het allemaal wat langer zou duren, tot mijn verbazing stond vanmorgen PostNL voor de deur met mijn pakje.
Kennelijk kunnen ze het zelf ook niet meer bijhouden.
Eigenlijk zijn de laatste 4 of 5 pakjes allemaal bezorgd voordat de Ali website dat ik het pakje kon verwachten.
Waar stond het inklaring is gestart datum op? Ik heb nu een aantal bestellingen met gecombineerde verzending gedaan. Werkt ook goed. Krijg je een clusterbompakket met veel pakjes in een zakje.
benkr
Donateur
Berichten: 7727
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Invoerrechten-gids

Bericht door benkr »

serum schreef: 26 jul 2021 18:04
benkr schreef: 26 jul 2021 18:00 Gisteren kreeg ik dus bericht dat het allemaal wat langer zou duren, tot mijn verbazing stond vanmorgen PostNL voor de deur met mijn pakje.
Kennelijk kunnen ze het zelf ook niet meer bijhouden.
Eigenlijk zijn de laatste 4 of 5 pakjes allemaal bezorgd voordat de Ali website dat ik het pakje kon verwachten.
Waar stond het inklaring is gestart datum op? Ik heb nu een aantal bestellingen met gecombineerde verzending gedaan. Werkt ook goed. Krijg je een clusterbompakket met veel pakjes in een zakje.
Vandaag staat er dit:
Ali bericht vervolg.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Invoerrechten-gids

Bericht door Kjelt »

Swake
Donateur
Berichten: 1686
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:58
Locatie: (B)
Contacteer:

Re: Invoerrechten-gids

Bericht door Swake »

Er is ook goed nieuws: Op Ali heb ik een doosje met spullen voor de draaibank besteld op 14:20 Jul. 26 2021 met AliExpress Standard Shipping verzending vanuit China. Vanmorgen om 10u45 kwam de postbode ermee langs.

Ik heb niet de herinnering dat er ooit een Chinees pakje in minder tijd toekwam.
When it fits stop using the hammer.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Invoerrechten-gids

Bericht door serum »

Ik heb ondertussen dezelfde ervaring, Zeker met combined shipping gaat het razend snel. 7 a 8 dagen is geen uitzondering meer! ik was aangenaam verrast.
Swake
Donateur
Berichten: 1686
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:58
Locatie: (B)
Contacteer:

Re: Invoerrechten-gids

Bericht door Swake »

When it fits stop using the hammer.
Plaats reactie