Servomotor uit China via UPS

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Servomotor uit China via UPS

Bericht door Kjelt »

Kjelt schreef: 20 mei 2020 19:22 Vandaag mijn leverancier gebeld want de vrijdag verstuurde machinetapset was er nog steeds niet.
Ja hoor DHL zegt het maandagochtend 1000 te hebben bezorgd :shock:
Ik was de hele dag thuis, geen bel, geen kaartje , leverancier gaat klacht indienen, eens kijken hoe en wat er gebeurt.
En maandagochtend bel gaat, doe de deur open, hoor busje wegrijden en op de mat ligt mijn paketje. Een week te laat :shock:
Leverancier gebeld , eind goed al goed maar snap niet waar dit een week lang gebleven is.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Servomotor uit China via UPS

Bericht door benkr »

Doen ze wat ze beloofd hebben en dan ik het ook weer niet goed.
Jij lelijke zeurkous, foei.

Maar..... ik kreeg vanavond weer een pakje wat bezorgd was door UPS in mijn hand gedrukt, wederom bij de buren afgegeven.
Wat een waardeloos bedrijf is dat, ik blijf er bij dat ik als ik het kan beïnvloeden, ik nooit meer iets via UPS zal laten verzenden.
En die buren, ja daar hebben we dus de hele avond lekker mee zitten kletsen en borrelen, dat dan weer wel.
Overigens is dat dus die Corona patiënt, hij is al weer 3 weken aan het hardlopen, weer helemaal vanaf nul beginnen dus, 1 minuut dit, 2 minuten dat, enz. enz.
Verbazend hoe snel hij weer de oude aan het worden is, hij werkt ook al weken weer 10 uur per dag, ook op zaterdag en soms ook zondag.
Vandaag eerst tot 8 uur gewerkt, toen even hardlopen, en toen bij ons aan de Palm. Om tien uur of zoiets had hij het gehad, maar dat was voor de Corona niet anders.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Servomotor uit China via UPS

Bericht door Arie Kabaalstra »

Als je weet waar de meeste gasten dit werk voor moeten doen is het wel wat begrijpelijker.
Nee, daar ben ik het niet mee eens.. Als je accoord gaat met de betaling, dan heb je dat werk naar eer en geweten uit te voeren punt uit!
Als je vind dat de beloning niet opweegt tegen de moeite die je ervoor moet doen.. zoek dan ander werk.

Post NL, UPS, DHL, Fedex, ze maken er bij tijd en wijle en bende van.
Bij mijn ouders valt het mee, hier in mijn woonplaats, is er één bezorger die't wel aardig doet, die rijdt voor PostNL, en één die het goed doet.. die van DHL.
Maar het komt regelmatig voor dat er een zooitje van wordt gemaakt.
Ze weten niet hoe een deurbel werkt, doen geen briefje in de bus als je niet thuis bent, flikkeren het gewoon over de schutting in de achtertuin.. fijn als je pakketje niet nat mag worden.. Ik kom niet elke dag in mijn achtertuin, dus dat pakket heeft er 3 dagen gelegen.. Mijn schutting is 2.2 meter hoog.. dus dat pakket heeft een beste val gemaakt..
de wegen van "tante post" zijn ondoorgrondelijk.
Onlangs heeft iemand een pakketje naar mijn bedrijfspand gestuurd, ik heb daar geen brievenbus.. toen ik terug thuis kwam.. lag het pakketje in mijn gang, keurig door de brievenbus gedaan.. hoe wist die postbode dat ik daar woonde?..

Ik geef, als daar de mogelijkheid voor is, aan dat ik een pakket bij het afhaalpunt wil laten bezorgen, da's de lokale supermarkt, en daar kom ik toch zo'n beetje dagelijks.
Als het daar ligt, dan krijg ik keurig een mailtje.. totnogtoe gaat dat goed..
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Servomotor uit China via UPS

Bericht door benkr »

Gisteren het omgekeerd, staat DHL bij mij voor de deur met een pakje voor het bedrijf waar meestal mijn pakjes worden afgegeven, gelukkig nam ik het zelf aan, "nee meneer, u moet dáár zijn, daar is nr. 115, u bent nu op nr. 117. Oh, goed dat ik dat weet. Daaaaaaaag....".
Plaats reactie