Ik heb hier een pickupje Chevrolet C30 die een 20 cm omlaag moet ,
Komen luchtbalgen in plaats van de veren, dus parkeerstand is met de bumpers net niet aan de grond .
Ik bestel 3 inch drop spindles, dan heb ik dat al gewonnen.
Maar de draagarmen, De bovenste moet ik een nieuwe maken, met een verzet er in , zodat de fusee kogel, 10 cm hoger zit als standaard,
De onderste draagarm zit de kogel er van onderaf ingeperst, die kan er uit, Lijkt mij dat ik ik het gat groter kan maken, en een bus met kraag van de gewenste hoogte dan in kan persen waar dan de kogel 10 cm hoger weer inzit,
Ja snap dat ik er wel wat versteviging in zal moeten brengen maar dat is geen punt daar is wel ruimte voor .
Maar hoe zit het dan met de geometrie? klopt dat dan nog, Vanaf het draaipunt gezien worden dan de afstand tot de kogel iets groter.
Zie er zelf geen groot bezwaar in, omdat beide even veel langer gaan worden of heb ik het mis ?
Nu is de onderste draagarm vanaf draaipunt al wel langer dan de bovenste, 45 om 24 cm
Remco
Iemand hier verstand van draagarm geometrie van auto
Moderator: Moderators
- spinningwheels
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
- Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
- Contacteer:
Iemand hier verstand van draagarm geometrie van auto
In theorie kan ik praktisch alles