CNC meeting - Brabant

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
benkr
Donateur
Berichten: 7789
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

hobbybob schreef: 05 jul 2020 22:15 Beetje laat, maar moest gewoon nog even bijkomen van zo'n gezellige middag.
Superleuk om de gezichten achter het forum te zien, superleuke gesprekken gehad, veel kunnen leren van de enorme bak vakkennis die daar aanwezig is.
Genoten van DaBit die met zijn drone even 100+ km/u (echt waar...niet overdreven) voorbij kwam vliegen, man wat ging dat ding hard!
Lol gehad om Andre die gewoon gas d'r op en gaan filmpjes liet zien van zijn megafrees. Jeetje....dat ding vreet gewoon materiaal op.
Caesar: van harte bedankt voor het beschikbaar stellen van je prachtige hobbyruimte en afdak waar we lekker droogstonden.
Iedereen van harte bedankt voor de gezelligheid. Aanwezigen stuur mij nog even een pm ;-)

Die snap ik niet: "Aanwezigen stuur mij nog even een pm" Wat bedoel je, wat wil je weten?
hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door hobbybob »

Ik wil niets weten, sommigen mensen willen wat van mij (weten). Maar omdat ik niet meer precies weet wie dat waren en zij nog wel deze oproep.
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1677
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door kawarider »

Ceasar bedankt, was weer een leuke middag! Laat die toolchanger maar eens werken!
nico
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 apr 2011 12:55
Locatie: Nuenen
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door nico »

Ceasar bedankt, was weer een leuke middag.
M.V.G. Nico
motormuis
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

benkr schreef: 04 jul 2020 23:30 Ja, ook ik heb me goed vermaakt, ik kwam er eigenlijk achter dat de dag te kort was.
Caesar heeft een hele mooie ruimte voor zijn hobby en er ook hele leuke machines in staan.

Reden genoeg om voor de volgende meeting te gaan.

Effe afwachten wat de grote CNCzone dag in november gaat doen maar er zou er nog eentje voor kunnen, eind augustus of september.
Ik heb geen idee of motormuis dan tijd en zin heeft, en of Corona ons dan nog steeds plaagt, maar ik ben wel voor een meeting bij hem, dan hebben we Brabant helemaal gehad van West naar Oost, hoewel Venlo niet echt Brabant meer is natuurlijk, maar goed op een kilometer of 20 kijken wij Brabanders niet.
Ben ik geef hier antwoord op jou bb aan mij
dat ik op jou hint niet meteen gereageerd heb komt omdat ik het gelezen heb en dacht is dit nu een hint of bedoeld ie wat anders
maar goed
je ben mij gewoon voor :|
ik heb al eens aangegeven dat ik met alle plezier eens bij mij een meeting wil houden
ik moet dan wel eerst goed opruimen :mrgreen: leden die al hier waren kunnen dit bevestigen :shock:
ben de werkplaats wat aan het reorganiseren en tussen door mijn klanten aan het bedienen
een voorbeeld ik ben op dit moment zo +/- 9 m3 pom spanen (kerstdecoratie :mrgreen: :mrgreen: ) aan het maken blokken wegen op het begin 68 kg en op het eind 22 kg rest is kerstdeco
het zou ook een tijd duren voor alles met de container weer verwijdert is

Hans
benkr
Donateur
Berichten: 7789
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Okee, ik snap de intentie.
Dus op zoek naar een nieuwe locatie, wie heeft er een idee?
Tiny misschien, is de nieuwe machine inmiddels weg en kan het nu wel?
motormuis
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

benkr schreef: 07 jul 2020 23:37 Okee, ik snap de intentie.
Dus op zoek naar een nieuwe locatie, wie heeft er een idee?
Tiny misschien, is de nieuwe machine inmiddels weg en kan het nu wel?
sorry Ben maar je snap er niets van os je heb iets tegen mij
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5415
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door serum »

Nee Hans; ik denk dat benkr hieruit filtert dat het bij jou niet kan;
een voorbeeld ik ben op dit moment zo +/- 9 m3 pom spanen (kerstdecoratie :mrgreen: :mrgreen: ) aan het maken blokken wegen op het begin 68 kg en op het eind 22 kg rest is kerstdeco
het zou ook een tijd duren voor alles met de container weer verwijdert is
Tenzij je afgelopen zaterdag het laatste worstenbroodje voor zijn neus weg hebt gekaapt? Maar daar lijk je mij het type ook niet naar :mrgreen: (beetje als een grizzley met zijn jongen, iedereen weet dat je niet tussen een Brabander en zijn worstenbroodje moet gaan staan)
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11040
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door DaBit »

motormuis schreef: 08 jul 2020 00:08 sorry Ben maar je snap er niets van os je heb iets tegen mij
Ik ken jullie allebei, en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het niks meer dan een communicatieprobleempje is...
serum schreef: 08 jul 2020 08:14 iedereen weet dat je niet tussen een Brabander en zijn worstenbroodje moet gaan staan)
Valt best mee, je kunt ze weglokken met bier.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
motormuis
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

21356
21357
21358
21359
21360
21361
een paar foto's dansnappen jullie wat ik bedoel :|
Jasper
Berichten: 691
Lid geworden op: 05 jul 2019 09:39
Locatie: Gorinchem X5 Y2
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Jasper »

Daar wil je toch juist een boel mensen hebben.
Zorg jij voor de drankjes en worstenbroodjes en iedereen krijgt een zak kerst sneeuw mee, wel op voorwaarde dat ze allemaal een stoffer en blik meenemen natuurlijk.
motormuis
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 apr 2018 19:33
Locatie: Swalmen

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door motormuis »

Jasper schreef: 08 jul 2020 09:56 Daar wil je toch juist een boel mensen hebben.
Zorg jij voor de drankjes en worstenbroodjes en iedereen krijgt een zak kerst sneeuw mee, wel op voorwaarde dat ze allemaal een stoffer en blik meenemen natuurlijk.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ik zorg in ieder geval voor echte Limburgse vlaai worstenbroodjes en koffie
Kjelt
Donateur
Berichten: 6328
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Kjelt »

Hehe eindelijk eens fotos zoals een echte werkplaats er uit ziet in plaats van die netjes strak opgeruimde schuurtjes waar het net lijkt alsof er nooit gewerkt is en iedereen een minderwaardigheidscomplex van krijgt omdat bij hem het steeds een teringzooi is :lol:
Oftewel we komen met zijn allen gezellig langs in Venlo wanneer het jou uitkomt Hans. 8)

PS die POM blokken maken me wel heel erg nieuwsgierig, zoals waar dient het voor en wat kost zo'n blokje wel niet ?
benkr
Donateur
Berichten: 7789
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

motormuis schreef: 08 jul 2020 00:08
benkr schreef: 07 jul 2020 23:37 Okee, ik snap de intentie.
Dus op zoek naar een nieuwe locatie, wie heeft er een idee?
Tiny misschien, is de nieuwe machine inmiddels weg en kan het nu wel?
sorry Ben maar je snap er niets van os je heb iets tegen mij
Hans, ik zal het wel een beetje verkeerd hebben opgeschreven maar ik begreep daar uit dat jij de komende maanden nog even bezig was met kerstsneew maken en dat dan weer op te ruimen, verder helemaal niets, daarom wilde ik je wat tijd geven en eerst ergens anders een meeting organiseren.
En ja, Brabanders en Limburgers, een beetje gezonde competitie zal er altijd wel blijven hé, maar we blijven die zachte G in ere houden samen toch.

Maar nu is het, voor mij in ieder geval, nog steeds onduidelijk of we over een maand of 2 bij jou terecht kunnen of niet.
En natuurlijk verwacht ik dan Limburgse vlaai.
Plaats reactie