CNC meeting - Brabant

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Grafjan schreef: 25 jun 2020 10:43
benkr schreef: 25 jun 2020 10:14 Over de catering, de hoofdsponsoren hebben allemaal afgehaakt dus geen Brabantse worstebroodjes van Grafjan, geen koffie en bestek en zo van Portje en geen Airfryer van hobbycnc23.
Ik heb beloofd voor appeltaart te zorgen, die blijft staan dus.
Voor de overige dingen zoek ik dus nog een paar sponsors.
Had graag gekomen, maar het is op mijn verjaardag, dus heb ik familie verplichtingen.
Maar jullie allemaal veel plezier.
Oh, is dat het probleem, dat lossen we dan meteen op, bij deze is de locatie gewijzigd naar de supergrote tuin met vijver bij Grafjan thuis.
Omdat het zijn verjaardag is zorgt hij natuurlijk voor alle natjes en droogjes, we beginnen dan zo rond 12:00 uur en gaan door tot de volgende 12 uur (0:00 uur dus)
Voor eten wordt ook gezorgd, hij heeft hele mooie Koikarpers in zijn vijver, het enige probleem is het formaat van de BBQ, daar past zo'n Koi niet op, maar dat komt wel goed denk ik.

Laat even weten wie het hier NIET mee eens is.
Grafjan
Berichten: 731
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Grafjan »

Mijn vrouw😳
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 956
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Portje »

Nou vind ik het wel jammer hoor.
Je steekt er altijd wat van op.
Ik moet nog zoveel leren...

Of dat zal lukken is een 2e, ik krijg regelmatig te horen: jij leert het ook nooit!

Ook van ik het jammer dat ik Dabit niet kan meppen zoals beloofd, helaas.

ik heb nog ff gekeken in de tas:
250 bekers
125 bordjes voor het gebak
125 messen, vorken en lepels
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Jasper
Berichten: 691
Lid geworden op: 05 jul 2019 09:39
Locatie: Gorinchem X5 Y2
Contacteer:

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Jasper »

Portje schreef: 25 jun 2020 16:15 Nou vind ik het wel jammer hoor.
Je steekt er altijd wat van op.
Ik moet nog zoveel leren...

Of dat zal lukken is een 2e, ik krijg regelmatig te horen: jij leert het ook nooit!

Ook van ik het jammer dat ik Dabit niet kan meppen zoals beloofd, helaas.

ik heb nog ff gekeken in de tas:
250 bekers
125 bordjes voor het gebak
125 messen, vorken en lepels
Grafjan z'n vrouw is het er niet mee eens hoor dus ik denk dat minder dan 125 bordjes ook wel voldoende is :mrgreen:
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 956
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Portje »

grin

Ik wilde zeker weten met al dat gebak, worstenbrood en schepijs genoeg borden te hebben.

mja, als er over blijft is het weer goed voor de volgende meeting :lol:

Maar Jasper wat bedoelde je nou met:
Grafjan z'n vrouw is het er niet mee eens hoor dus ik denk dat minder dan 125 bordjes ook wel voldoende is

Bedoel je dat Grafjan's vrouw zoveel eet dat er anders meer bordjes nodig zouden zijn ?
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11014
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door DaBit »

Grafjan schreef: 25 jun 2020 12:14 Mijn vrouw😳
Die hoeft toch ook niet thuis te blijven? :mrgreen:

Ik wil verder best sponsoren hoor. Meenemen is echter beperkt; ik zal wel zoals het een bijna-geridderde betaamt op het stalen ros komen, getooid in harnas en helm. Want straks komt die Portje toch nog opgedaagd met z'n 40mm kogelomloop en dan kan wat beschermends, euh, passende kledij geen kwaad.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
elvis3
Donateur
Berichten: 284
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:54
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door elvis3 »

Ik zorg wel voor worstenbroodjes, en ik neem ook een mooi stuk kogelomloop (25 -10 mm) speciaal voor Dabit mee (kosten nog moeite worden gespaart).
Even voor diegene die hem riddert , niet te fanatiek want ik wil het stukkie kogelomloop nog wel redelijk recht mee terug nemen.
Later kom je erachter, wat je vroeger had moeten doen.
Oud worden is niet alleen een kwestie van wachten, dat moet je ook leren.
Grafjan
Berichten: 731
Lid geworden op: 16 aug 2018 23:01
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Grafjan »

:lol: :lol:
Spanen maak je, het werkstuk hou je over!Dus wat ik maak kan rechtstreeks de schrootbak in.
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door benkr »

Geet-Jan, van harte gefeliciteerd op de 4e, wij zullen je niet komen plagen, dat bewaren we wel voor de volgende keer.

Enneeeeeh, dat ridderen, dat bewaren we maar voor de grote CNC Zone dag in november, dan is er in ieder geval wat meer publiek hoop ik.
Gebruikersavatar
elvis3
Donateur
Berichten: 284
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:54
Locatie: Tilburg

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door elvis3 »

Dan neem ik alleen het worstenbrood mee, Ben.
Later kom je erachter, wat je vroeger had moeten doen.
Oud worden is niet alleen een kwestie van wachten, dat moet je ook leren.
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Caesar »

Kjelt schreef: 25 jun 2020 10:15
Caesar schreef: 25 jun 2020 10:02 Als toevallig wat mensen wat fris zouden kunnen meenemen, dan zou dat erg fijn zijn.
Ik zal zoals vorige keer aangegeven iets van 10? flessen fris meenemen zowiezo cola en fanta en 7-up
Geef even hieronder aan als je suikervrije fris wilt dan zal ik die ook meenemen.
Gezien de hoeveelheid mensen is het misschien wel aan te raden als nog iemand ook fris meenemt? Daarvoor zou het handig zijn om even per pb mag ook aan te geven wie er fris drinkt en wie bier?
Is het misschien een idee om blikjes te doen i.p.v. flessen? Dan voorkomen we dat 13man dezelfde flessen aanraden bij inschenken etc. We kunnen niet alles stoppen, maar dit is misschien een relatief makkelijke oplossing
motormuis schreef: 25 jun 2020 11:16 Hallo allemaal ik heb vanochtend met Remat gebeld
ik kan IPA inkopen voor € 3,80/ltr
minimum afname is 50 ltr
als ik het vandaag of morgen bestel kan ik het woensdag ophalen
ik zou wel 5L kunnen gebruiken!
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Kjelt »

Caesar schreef: 26 jun 2020 21:16 Is het misschien een idee om blikjes te doen i.p.v. flessen? Dan voorkomen we dat 13man dezelfde flessen aanraden bij inschenken etc. We kunnen niet alles stoppen, maar dit is misschien een relatief makkelijke oplossing
Ja zal ik doen, dan wordt de hoeveelheid in #liters wel wat lager.
motormuis schreef: 25 jun 2020 11:16 Hallo allemaal ik heb vanochtend met Remat gebeld
ik kan IPA inkopen voor € 3,80/ltr
minimum afname is 50 ltr
als ik het vandaag of morgen bestel kan ik het woensdag ophalen
ik wil ook wel 5L of minder bij meer gegadigden willen 8)
Misschien even apart topic openen met lijstje ?
Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 956
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Portje »

Ik wil ook wel inschrijven voor een litertje of 5
mits het geen India Pale Ale is, grin
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: CNC meeting - Brabant

Bericht door Caesar »

Benkr heeft als het goed is zojuist mijn adresgegevens en wat instructies m.b.t. parkeren naar degene die zich hebben ingeschreven voor de meeting gestuurd via DM/PM. Zo niet laat het mij of Benkr even weten, dan stuur ik het door.

Ik ben inderdaad niet verhuisd, althans niet dat ik weet :), dus dat klopt allemaal, inclusief OV wat op zaterdag niet door ons gehucht rijd, maar ik wou even subtiel aangeven de laatste alinea (m.b.t. dat ik weg moet en warme trui moet aantrekken) nog betrekking had op de oorspronkelijke datum in maart, die kun je dus negeren.

Zoals al eerder gezegd; je kunt overdekt staan (mocht het regenen) en neem gepaste kleren mee voor de temperatuur van die dag (schuur is onverwarmd).

mocht je het niet kunnen of extra info willen, schroom niet om me te bellen op het nummer zoals gegeven in de PM.

Ik kijk er i.i.g naar uit, tot zaterdag!

P.S. inschrijving is niet gesloten, dus mocht je toch willen komen, je bent van harte welkom.
Plaats reactie