CNC meeting - Lelystad

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Toxiq
Berichten: 538
Lid geworden op: 05 nov 2014 22:38

Re: Animo peiling: CNC avond - Lelystad

Bericht door Toxiq »

Arie Kabaalstra schreef: 09 apr 2019 02:42
Michel schreef: 13 nov 2018 23:08 Dit is een geweldig initiatief ,ik heb hier wel interesse in
Ik woon in friesland ( zuidwesthoek) het is niet heel erg om de hoek maar goed te doen.

Michel
Als mijn Drukke schema het toelaat.. Carpoolen?.. Ik woon in Bakhuizen, Gaasterlân.. maar da's vanuit Drylts niet te ver uit de route..
lijkt me leuk om gebruikers van EdingCNC wat te laten zien op het gebied van Macrootjes
Als je lelystad bedoeld, dat lijkt me supertof....heb ik misschien nog wel een leuk stukkie hout voor horloge doosjes, scheelt je weer kopen ;-)
Ik heb er ook één :-)
Met een hamer past alles...
Toxiq
Berichten: 538
Lid geworden op: 05 nov 2014 22:38

Re: CNC meeting - Lelystad

Bericht door Toxiq »

Sven schreef: 09 apr 2019 09:17 Nou nog cncschudden in de gcode opnemen en daarna echte slagroom leren verwerken.
Z-as met een rotgang op en neer :lol: :lol: :lol:
Ik heb er ook één :-)
Met een hamer past alles...
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Animo peiling: CNC avond - Lelystad

Bericht door Arie Kabaalstra »

Toxiq schreef: 09 apr 2019 10:08
Arie Kabaalstra schreef: 09 apr 2019 02:42
Michel schreef: 13 nov 2018 23:08 Dit is een geweldig initiatief ,ik heb hier wel interesse in
Ik woon in friesland ( zuidwesthoek) het is niet heel erg om de hoek maar goed te doen.

Michel
Als mijn Drukke schema het toelaat.. Carpoolen?.. Ik woon in Bakhuizen, Gaasterlân.. maar da's vanuit Drylts niet te ver uit de route..
lijkt me leuk om gebruikers van EdingCNC wat te laten zien op het gebied van Macrootjes
Als je lelystad bedoeld, dat lijkt me supertof....heb ik misschien nog wel een leuk stukkie hout voor horloge doosjes, scheelt je weer kopen ;-)
Ja.. ik bedoel Lelijkstad.. zoals Michel aangaf, die komt ook uit Fryslân.. en da's voor ons niet te ver..

Wat het hout betreft.. ik hoef het hout dat ik nu gebruik niet te kopen.. dat heb ik al gedaan.. 't zijn reststukken van mijn werkbanken..is al betaald. :lol:

Maar.. voor een "one-off" horloge zou een doosje in een andere houtsoort wel kunnen..
Plaats reactie