Punt instellen waar hij moet beginnen

Bij vragen en moeilijkheden over het forum kunnen jullie die hier kwijt.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Swets
Berichten: 2662
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:49
Locatie: krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Swets »

hugo stoutjesdijk schreef:Jongens, jullie schrijven allebei dingen die je wel mag zeggen, maar niet moet schrijven ( is zo definitief :cry: )
Ga es samen een biertje drinken en leg het bij, het zal van beide kanten echt wel niet bedoeld zijn.
( Er zal wel ergens een klein misverstand zijn, helaas is niet iedereen even goed als autodidact )
tja... ik snap het ook niet..... hij begint :lol:

en ik snap het niet.... ik heb hem niet nodig.... ik weet het allemaal al.... :P


maar ik kap er mee..... ik heb hier helemaal geen zin in..... ik blijf erbij.... ik heb er vrij veel aan gedaan, en tijd ingestoken.... en dat vind ik niet erg.... ik heb bij meer mensen er veel tijd in gestoken..... en daar heb ik ook dingen een meerdere keren uitgelegd.... en de instelling van ik blijf door gaan totdat ik het snap vind ik ook niet verkeerd, zo ben ik zelf ook....maar je zal je toch aan een aantal gedragsregels moeten houden.... zeker als je iets wil leren van mensen, moet je er zeker voor zorgen dat je geen ruzie krijg met die mensen.... en dat ze je liever zien gaan dan zien komen..... toch?

en Sepp... tis wel raar dat je van elk forum afgegooid word?
Laatst gewijzigd door Swets op 09 aug 2013 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.arjan-swets.com (met cnc filmpjes)
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13488
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Arie Kabaalstra »

Ik lees hier met steigende verbazing.. onaangekondigd langskomen, en dan klagen dat je geen aandacht krijgt?..

ik ken Arjan als een heel rustige vriendelijke man.. de "grote vriendelijke reus" zeg maar... als DIE zijn geduld al met je verliest.. dan moet je het bont gemaakt hebben.. heel bont.. mensen openlijk van alles gaan verwijten hier?.. da's nie handig.. helemaal nie handig..net aangemeld, en dan het haantje uit gaan hangen?.. da's een one-way ticket naar de Ignore list.. doe er je voordeel mee.
Sepp
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jul 2013 16:24
Locatie: Krimpen aan de lek

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Sepp »

Nou nou met mensen omgaan dat dat moet ik wel kunnen,ik werk in een winkel en moet klanten tewoord staan en werk binnen slepen dus dat zit wel goed ,en in men vrije tijd houd ik me bezig met gedraagstoornis ik werk met een bioresonanti apparaat van 25000 euro en volg scholing in Budapest,ik ben zelf geduldig en hulpvaardig voor iedereen,helaas verwacht ik of ik neem vaak an dat een ander dat ook is, dit is tevens gelijk men profiel hoe ik ben,mar zand erover Arjan en Kees het spijt me als ik jullie gekwest heb in je zijn,
mvg sepp
Sepp
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jul 2013 16:24
Locatie: Krimpen aan de lek

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Sepp »

wat een groffe leugen,dat ik van een forum afben gegooit,ja van buiten de rust zelfe als je iemaand naar zn mond praat en on aan gekondigt is ook een leugen je mot toch beter je huiswerk maken arie en de eerst de brieven lezen die ik heb gewisselt men arjan, en zo rustig klinkt hij nu ook niet, mvg sepp
Sepp
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jul 2013 16:24
Locatie: Krimpen aan de lek

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Sepp »

En trouwen Arie ,Arjan maakt mij hier openbaar uit als nits nut die moet gaan knikkeren of breinen,
Gebruikersavatar
Swets
Berichten: 2662
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:49
Locatie: krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Swets »

Oke dat van dat breien,kleien had ik misschien niet mogen zeggen, maar naar tig keer uit leggen.....
maar ik kap er nu echt mee... ik vind het best.... kan me niks schelen wat je nu nog schrijf......

moet wel zeggen dat je een klein beetje mazzel heb dat ik ouder ben.... paar jaar terug had ik elke schoenwinkel in krimpen a/d lek af gereden totdat ik je gevonden had....

leer eerst schrijven... mazzel!

ik ben frezen.... ik wel.....
http://www.arjan-swets.com (met cnc filmpjes)
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13488
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Arie Kabaalstra »

Sepp schreef:wat een groffe leugen,dat ik van een forum afben gegooit,ja van buiten de rust zelfe als je iemaand naar zn mond praat en on aan gekondigt is ook een leugen je mot toch beter je huiswerk maken arie en de eerst de brieven lezen die ik heb gewisselt men arjan, en zo rustig klinkt hij nu ook niet, mvg sepp
en
in men vrije tijd houd ik me bezig met gedraagstoornis
zelfstudie neem ik aan?.. ik vind je toon nogal aggresief.. zoals ik al eerder opmerkte.. daar maak je hier geen vrienden mee.. doe ook maar geen moeite om op dit bericht te reageren.. je gaat op mijn persoonlijke ignorelist
Sepp
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jul 2013 16:24
Locatie: Krimpen aan de lek

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Sepp »

Ik stop hier nu ook mee ik heb hier helemaal geen zin in,nogmaals men exkus als ik op lonten heb getrapt die kort is,
mvg sepp
Gebruikersavatar
Mcgyver
Berichten: 4050
Lid geworden op: 08 jun 2007 17:45
Locatie: Ridderkerk

Re: Punt instellen waar hij moet beginnen

Bericht door Mcgyver »

Goed, het is nu tijd voor een slotje,

iedereen heeft zijn zegje gedaan


Laten we ook de gedachtengang van dit topic nog even in acht houden:

http://www.cnczone.nl/viewtopic.php?f=41&t=4216


Ik adviseer de betrokkenen hier in dit topic de zaak even te laten rusten en evt via pb de discussie voort te zetten.. maar niet openlijk via dit forum!

Hou het gezellig en heb respect voor elkaar.. klinkt zoetsappig maar zo werkt het wel..
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
Gesloten