Iemand met een Noga Magneetstatief ?

Alles wat niet past in de rest van de subforums

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Portje
Donateur
Berichten: 956
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:16
Locatie: Volgens mijn VPN kom ik uit..?

Re: Iemand met een Noga Magneetstatief ?

Bericht door Portje »

mm, ik had bij jou toch wel een Mitutoyo magneetstatief verwacht.
Van noga kun je dat wel verwachten, dat eet ik soms op.
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Iemand met een Noga Magneetstatief ?

Bericht door Arie Kabaalstra »

Scraper schreef: 06 jun 2023 13:39 Afgelopen week heb ik een statief teruggestuurd omdat het midden gewricht bewogen kon worden. Vandaar mijn vraag. Vond het niet echt dom ;-)
Alles kun je vastdraaien, pak er maar een tang bij maar dat is toch niet de bedoeling bij een statief. Op mijn werk gebruik ik al jaren een hydraulisch statief en die hoef je maar heel licht aan te draaien om volledig star te zijn.

Vandaar mijn vraag.
als het bewogen kan worden na het vastzetten, daar bestaat een woord voor..."Defect"
Nogmaals ik vind de gene die ik gebruik degelijk genoeg.. dat moet toch genoeg zeggen.. Of wat?.. 't is niet dat je hier net komt kijken, dus zou je ook zo onderhand wel kunnen weten dat ik geen rotzooi in mijn werkplaats verdraag..

en als je op je werk van die fantastische statieven hebt.. dan koop je die toch?.. en.... Laat ons dan ook even weten welke statiefjes dat zijn, dan kunnen wij ook eens kijken...
Plaats reactie