Lijst: Webwinkels voor Frezen

Dit gaat over de freesjes waar me mee frezen. Vragen over diameters, merk e.d. Maar ook voedingsnelheden kunnen hier besproken worden.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AnkoD
Berichten: 502
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door AnkoD »

Standaard...

Was vanaf bestellen tot aan de deur...
cocodile
Berichten: 513
Lid geworden op: 01 sep 2007 08:46
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door cocodile »

Nah, heb het eindelijk binnen hoor, had de hele boel gisteren maar opnieuw besteld, want de zending was volgens mij MIA, en voordat een onderzoek bij P***nl afgerond is, is het weer kerst.
En wat denk je? Vanmiddag dingdong, P**tnl, "ja sorry was het pakje een paar dagen kwijt". :roll:
Wat een dumbass dacht ik...
Blijkt dus ook dat dat mooie mijnpakket.nl net zo nuttig is als tieten op een kameel, want buitenlandse zendingen worden blijkbaar niet getoond op die page, ondanks het feit dat er een nieuwe barcode opkomt. :evil:
winters
Berichten: 138
Lid geworden op: 25 feb 2011 21:29
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door winters »

Men bestelling van Richontools is ook toegekomen.
een serie graveerstiften, hss een vhm endmills, hss ballnose's en ruwfrezen, t-slot end mill, carbide burr's, en koelslangetjes.

5jan bestelt en betaald, 7de werd het verzonden, 17 de in België en de 21ste "normaal" aan men deur. ware het niet dat ie eerst nog enkele dagen 'rondzwierf' ergens bij de post Gent :lol: . Vandaag mocht ik het af halen in het postkantoor. invoer- en douanekosten werdt nul€ aangerekend.
Wat kwaliteit betreft. éen van de vhm metaal frezen had al een klein afgebrokkeld kantje.
Al bij al ben ik er wel content over vooral voor die prijs. Maar ik denk dat in het vervolg toch eerder geneigd zal zijn om de iets duurdere kwaliteitsfrezen van bij 'ons' aan te schaffen.
"Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better." (S. Beckett)
FSSF
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 jun 2011 22:20
Locatie: Den haag

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door FSSF »

En iets duurder zal dus wel rond de 10 zijn :lol: ?
AnkoD
Berichten: 502
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door AnkoD »

ff over richontools..

Mn 5e bestelling is ook geplaatst, na n leuke reactie op mn vorige bestelling kreeg ik leuk n extra freesje erbij:)

03/04/2013 Processing
03/04/2013 Processing PayPal status: Completed @ 04:39:07 Mar 04, 2013 PST
Trans ID: ZAP!
Amount: 133.60 USD.
03/05/2013 Delivered Ship date(HKT):05-Mar-13, our ref no.:70105, by:1st class registered airmail, tracking no.:RB359252529HK, I added for you for free:050411 1pc many thanks
brandaris
Berichten: 280
Lid geworden op: 19 feb 2012 21:00
Locatie: Vlaardingen

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door brandaris »

Hallo Robo,
Volgens mij kan je deze wissen !
14: http://stores.shop.ebay.nl/VirtualVillage-Ireland-Delta (Diverse graveer freesjes +- 1,70 ps)
cocodile
Berichten: 513
Lid geworden op: 01 sep 2007 08:46
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door cocodile »

Bij samenkopen.net heb ik onlangs een paar VHM graveerstiften besteld, en net binnen gekregen, niet te gek voor 1 Euri p/s, zal ze eerdaags ff evalueren.

De verkoper heet niels1, en heeft ook zat andere meuk voor weenig! :mrgreen:
Henry
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 okt 2007 14:34
Locatie: Dieren

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door Henry »

Bij X-ACT GmbH bestel ik mijn frezen en beitelplaatjes en ben daar zeer tevreden over. (http://www.xact-gmbh.de)

Groet Henry
cocodile
Berichten: 513
Lid geworden op: 01 sep 2007 08:46
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door cocodile »

Op samenkopen verkoopt Niels1 het eea. aan graveerfreesjes en andere goodies.

http://www.samenkopen.net/action_products/919445/427366
diode
Berichten: 657
Lid geworden op: 23 aug 2008 17:04
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door diode »

Heeft iemand van jullie al eens freesjes besteld bij: http://www.ctctools.biz
Zo ja, ging de levering allemaal goed en was de kwaliteit van de freesjes acceptabel?

Ik zoek frezen om in kunststof PP en PVC te frezen, dit leek me wel wat.
leopard
Berichten: 200
Lid geworden op: 23 jun 2011 06:30
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door leopard »

Ik heb ER collets bij CTCTOOLS via ebay gekocht, deze waren gewoon goed.
Alleen was de verzendwijze in verhouding tot de verzendkosten niet geweldig.
De verzendkosten zijn niet echt laag en het werd international economy verzonden, dus op de goedkoopste en langzaamste wijze, 2 tot 3 weken. Sommige andere leveranciers rekenen daarvoor zelfs geen verzendkosten.
Hou dus rekening met de 2 a 3 weken levertijd en vergelijk de prijzen inclusief de verzendkosten.
Zonder speling staat alles vast............ Zero Backlash?
diode
Berichten: 657
Lid geworden op: 23 aug 2008 17:04
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door diode »

Bedankt voor je reactie. Ik zal ook eens bij de andere aanbieders kijken. CTC heeft ook frezen met een lang snijvlak en dat is voor mijn toepassing wel handig. Veel andere aanbieders hebben deze helaas niet.

Ik zal ook eens een prijs bij CTC opvragen, eens kijken wat de verzendkosten zijn.
diode
Berichten: 657
Lid geworden op: 23 aug 2008 17:04
Contacteer:

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door diode »

Twee dagen geleden bij CTC besteld. De orderbevestiging kreeg ik direct maar ik wacht nog steeds op de betaalgegevens....
Toch maar even verder kijken. Iemand nog een betaalbaar adres voor 2 snijder, liefst met een lang snijvlak.
Gebruikersavatar
ger
Berichten: 400
Lid geworden op: 17 jan 2010 19:54

Re: Lijst: Webwinkels voor Frezen

Bericht door ger »

Vorige maand ook freesjes besteld bij TCT , direct met paypal betaald , ik denk anderhalve week later werd het bezorgd ;-) freesjes zijn prima en niet duur ;-)
Plaats reactie