Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Moderator: Moderators

hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door hobbybob »

Eensch... ik heb ook moeten ploeteren, maar nu ik het weet lukt het, maar wel een geklooi om nog steeds die foto's te moeten omzetten.
Ik snap alle beweegreden (opslag op de server etc) maar kan PhpBB nou echt nog niet zelf foto's resizen ? :cry:
keesfrees
Berichten: 3110
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door keesfrees »

De te grote foto's is al een tijdje niet meer, sinds de grote forum update van alweer een tijdje terug, of althans ik loop er niet meer tegenaan.
Er zal vast nog een bovengrens zijn voor heeeel grote foto's, maar dat heeft niet zo veel zin, ten zij je er een afdruk van vele m2 wil maken.
En (altijd handig) : irfanview.
Met een paar toets aanslagen kun je daar de basale dingen snel mee doen.

Nog 1 keer een goede uitleg een keer prominent plaatsen : +1
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door serum »

Voel je vrij om mijn verse handtekening te gebruiken. Als er een paar veelplaatsers zijn wie dit doen, zal de vraag minder snel gesteld worden.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door Kjelt »

serum schreef: 01 jul 2020 14:19 Voel je vrij om mijn verse handtekening te gebruiken. Als er een paar veelplaatsers zijn wie dit doen, zal de vraag minder snel gesteld worden.
Goed initiatief Serum maar eigenlijk van de zotte dat dat topic niet gewoon even sticky onder Algemene Aankondigingen kan worden gezet.
Bij het corona collectieve hulp topic kon het wel.
hobbybob
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mar 2010 13:05
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door hobbybob »

Aha , daar gaat het dus mis want de meeste foto's uit mijn smartphone zijn 3-5MB. Net te groot dus.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door serum »

Kjelt schreef: 01 jul 2020 14:45
serum schreef: 01 jul 2020 14:19 Voel je vrij om mijn verse handtekening te gebruiken. Als er een paar veelplaatsers zijn wie dit doen, zal de vraag minder snel gesteld worden.
Goed initiatief Serum maar eigenlijk van de zotte dat dat topic niet gewoon even sticky onder Algemene Aankondigingen kan worden gezet.
Bij het corona collectieve hulp topic kon het wel.
Tsja. Als het niet gebeurt, is dit toch een prima oplossing. Er staat iets op de frontpage. Kan je tegenaan blijven schoppen, maar als er een jaar of wat na datum niets mee gedaan is?
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door Kjelt »

serum schreef: 01 jul 2020 14:52 Tsja. Als het niet gebeurt, is dit toch een prima oplossing. Er staat iets op de frontpage. Kan je tegenaan blijven schoppen, maar als er een jaar of wat na datum niets mee gedaan is?
Op de landelijke cnc dag de opgehaalde donaties pas inleveren als er een topic gemaakt is :lol:
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door serum »

Sancties. Heb je kinderen? :mrgreen: :mrgreen:
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door Kjelt »

;-) ja eentje als bonuspappa
Gebruikersavatar
WillyH
Donateur
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 dec 2018 09:35
Locatie: Zuiderkempen (B)

Re: Kan iemand vertellen met welke techniek dit is gedaan?

Bericht door WillyH »

Je krijgt ook geen enkele feedback of melding indien je een te grote (+2.5mb) upload. Het uploaden verloopt schijnbaar normaal maar de foto is nergens terug te vinden. Indien men een melding krijgt wat het probleem is, kan men er gepast op reageren en opnieuw uploaden in het juiste formaat ipv eindeloos te zoeken naar een foto die er niet is. Ik kan begrijpen dat mensen dan afhaken.
Plaats reactie