Gezocht kogelomloopspil met een spoed van 5mm

Als je wat zoekt kan dat hier. Let op!!! Alleen particulieren!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
John7jb

Gezocht kogelomloopspil met een spoed van 5mm

Bericht door John7jb »

Wie het er nog een kogelomloopspil met moer liefst 25mm dik met een spoed van 5mm ?
De totale lengte moet iets van 660mm zijn.
Het mooiste is natuurlijk een C3 ;-0

Mijn dank alvast

Groeten John
Kjelt
Donateur

Re: Gezocht kogelomloopspil met een spoed van 5mm

Bericht door Kjelt »

Ik weet niet waar je in de buurt zit maar bel jve in eindhoven eens die heeft nog behoorlijk grote spindels liggen, vaak van goede merken als nsk skf etc.
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

Kjelt schreef: 21 jun 2021 23:09 Ik weet niet waar je in de buurt zit maar bel jve in eindhoven eens die heeft nog behoorlijk grote spindels liggen, vaak van goede merken als nsk skf etc.
Dat was ook mijn gedachte, daar heb je een behoorlijke kans voor een redelijke prijs.
En als je er heen gaat trek er dan behoorlijk wat tijd voor uit, ik heb altijd problemen om er maar 'even' heen te gaan, je blijft daar dingen vinden en Jan is een echt gezelligheidsmens, praten en koffiedrinken zijn vaste prik bij hem.
En zorg dat je cash geld bij hebt, pinnen is niet iets wat Jan wil. De eerste keer is altijd verkennen, maar als hij je kent mag je gerust op onderzoek uit, en er is daar echt heel veel te onderzoeken, je loopt over en tussen de spullen door, en zijn ruimte is niet echt klein te noemen dus je bent even bezig dan.
John7jb

Bericht door John7jb »

Ik ken Jan al jaren maar heb op zijn site gekeken maar heeft niet iets wat ik kan gebruiken.
Maar mijn dank voor de tip..

Groeten John
benkr
Donateur
Contacteer:

Bericht door benkr »

John7jb schreef: 24 jun 2021 19:08 Ik ken Jan al jaren maar heb op zijn site gekeken maar heeft niet iets wat ik kan gebruiken.
Maar mijn dank voor de tip..

Groeten John
Vergeet die site, dat is echt geen afspiegeling van wat hij allemaal heeft, als je hem kent dan zou je dat moeten weten.
Ga gewoon een keer bij hem langs, je zult versteld staan van de hoeveelheid ongeregeld spul wat hij allemaal heeft staan en liggen.
John7jb

Bericht door John7jb »

Je heb gelijk. Ik ben al een tijd niet bij Jan thuis geweest.
Maar ga dit zeker doen.

Groeten John
Plaats reactie