DaBit schreef: ↑12 jan 2018 18:53
- Ik vind het jammer dat foto's nu op zo'n postzegelformaatje in de posts getoond worden en je er perse op moet klikken om enig detail te zien. We hebben het hier toch best vaak dat we de gelaserde text op de buitenring van een lager willen kunnen lezen oid.
Die plaatjes zouden best op textbreedte kunnen en indien breder geschaald.
Maar los daarvan vind ik het wel erg handig dat je nu door kunt bladeren naar de volgende fotos wanneer er meerdere in 1 bericht staan.
Verder is het zoals met alle vernieuwing even wennen, maar eenmaal gewend is er een hoop verbeterd.
Misschien is het nog een keer prettig om een uitleg te kunnen vinden wat sommige criptische beschrijvingen nu eigenlijk precies voor effect hebben.
En b.v. wat die icoontjes voor de berichten doen, daar ben ik nog nooit achter kunnen komen. (bestaat er ergens een algemene uitleg ?)
Kwam er gisteravond achter dat ik de tekst wel erg breed vond (het is ook nooit goed

), maar daardoor moet je gewoon even zoeken wie het bericht schrijft, dat is maar een smal kolommetje. Is het een idee om dat kolommetje dan juist links te zetten? (nu ik dit schrijf bedenk ik me dat je dat bij andere forums meestal ook zo ziet.
Bij Contacteer was het wereldbolletje vroegen wanneer je een eigen website had, nu is dat de je gallerij, dat was vroeger een fototoestelletje.
Laatste puntje, "Het nieuwste CNC-forum" stond dat er altijd al? Maar is het misschien niet ook het oudste, of leukste, of aktiefste, of grootste, .....