het 3d frezen met artcam

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stonemade
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2009 12:11

het 3d frezen met artcam

Bericht door stonemade »

hallo, ik zit eigenlijk met het probleem dat ik in artcam 3d wil frezen maar, door gebrek aan technisch engels zit ik
uren achter de computer, om uit te zoeken hoe het allemaal werkt,( zonde van mijn tijd, zeker als het tot nu toe weinig heeft opgeleverd :oops: ) is er misschien iemand rond eindhoven die me hierin advies kan geven!
Gebruikersavatar
Robo
Berichten: 899
Lid geworden op: 23 dec 2008 22:39
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: het 3d frezen met artcam

Bericht door Robo »

Ik woon in Purmerend, en dat is dus niet echt om de hoek...
Maar is het niet een idee gewoon wat video tutorials op internet te zoeken en dan gewoon goed kijken waar ze op klikken?
Ook op youtube staat wel het een en ander over artcam..
RoboCNC.nl : YouTube -- Website -- Registreer -- Twitter -- Facebook --
Gebruikersavatar
audiomanics
Donateur
Berichten: 5273
Lid geworden op: 28 feb 2007 09:31
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: het 3d frezen met artcam

Bericht door audiomanics »

Of je vraagt wat je wil.. dan kunnen we je ook vertellen hoe je dat doen moet...
Gaatjesneuzen Artcam genoeg hier...

Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
stonemade
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2009 12:11

Re: het 3d frezen met artcam

Bericht door stonemade »

audiomanics schreef:Of je vraagt wat je wil.. dan kunnen we je ook vertellen hoe je dat doen moet...
Gaatjesneuzen Artcam genoeg hier...

Kees
okee kees de vraag is( ik hoop dat ik het kan uitleggen)op youtube staat een voorbeeld van 6 blaadjes in een cirkel (seadesign-artcam-folhas)
dit word geimportreerd naar artcam, dan zie je dat de blaadjes al zijn gekleurd( rood en groen).
ik heb zelf een tekening gemaakt, met twee doorsneden.
maar hoe krijg ik de kleuren in de tekening, en hoe worden de blaadjes ergens naar toe geklikt zodat er alleen nog de doorsneden blijven staan? en wat is de bedoeling van de kleuren precies.

mvg stonemade.
Plaats reactie