Fusion 360 licentie wijzigt

Vragen over alles wat met autodesk producten te maken heeft kunnen jullie hier stellen.

Moderator: Moderators

Zee&Zee
Donateur
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 mar 2012 11:24

Re: Fusion 360 licentie wijzigt

Bericht door Zee&Zee »

https://www.caddiscounter.com/fusion-360-actie.html

249 euro ex - 301 inc.

Struikelde er toevallig over, geen associaties met de firma of ervaringen.
CNC you later
Lude
Berichten: 862
Lid geworden op: 04 jan 2008 21:01
Locatie: Groningen

Re: Fusion 360 licentie wijzigt

Bericht door Lude »

Dat is een mooie deal, bedankt voor het delen!
Gebruikersavatar
Breaker
Donateur
Berichten: 1957
Lid geworden op: 26 mei 2015 22:43
Locatie: Nabij Antwerpen
Contacteer:

Re: Fusion 360 licentie wijzigt

Bericht door Breaker »

Kreeg ook deze aankondiging vorige week:
As of January 7th, 2020, Autodesk EAGLE will now be included as a part of a Fusion 360 subscription. You’ll maintain access to your existing Autodesk EAGLE software while gaining access to Fusion 360 at no additional charge.
What are your next steps?

Sign up for a FREE personal Fusion 360 subscription by following these steps.

With Fusion 360, you’ll gain access to the full breadth of mechanical CAD, simulation, design, data management, and collaboration tools available in Fusion 360.

Start unifying mechanical CAD and electronics.
't Is een beetje vanuit Eagle geschreven maar het zou beide kanten op moeten werken, dus met een licentie van Fusion360 ook toegang tot Eagle. Ben zelf niet zo'n elektronica ontwerper dat ik het nodig zou hebben (999 schema's, 16 lagen), maar ik zag wat commentaren enkele pagina's terug waarbij het interessant kan zijn.
Geduld is een schone zaak, frezen niet...
Firehunter
Donateur
Berichten: 340
Lid geworden op: 30 aug 2012 20:03
Locatie: Oost-Groningen
Contacteer:

Re: Fusion 360 licentie wijzigt

Bericht door Firehunter »

Ik kreeg er ook al een mail over. Is een tijdelijke kortingsactie, ook bij Autodesk zelf: https://www.autodesk.nl/products/fusion ... quantity=1
Zou dan €249 excl. BTW zijn.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Fusion 360 licentie wijzigt

Bericht door Kjelt »

Breaker schreef: 14 jan 2020 20:17 Kreeg ook deze aankondiging vorige week:
As of January 7th, 2020, Autodesk EAGLE will now be included as a part of a Fusion 360 subscription.
't Is een beetje vanuit Eagle geschreven maar het zou beide kanten op moeten werken, dus met een licentie van Fusion360 ook toegang tot Eagle. Ben zelf niet zo'n elektronica ontwerper dat ik het nodig zou hebben (999 schema's, 16 lagen), maar ik zag wat commentaren enkele pagina's terug waarbij het interessant kan zijn.
Het kan echt heel mooi zijn als je bv een custom koellichaam of behuizing voor je printen wilt maken. Je kunt het koellichaam dan naadloos op alle te koelen onderdelen laten aansluiten.
Dat is wel een flinke stap verder, hier een voorbeeld van iemand in de US die er zijn brood mee verdiend om prototypes te maken. Lijkt mij een luchtvaart of militaire toepassing.

https://www.eevblog.com/forum/eagle/eag ... msg2214720
Firehunter
Donateur
Berichten: 340
Lid geworden op: 30 aug 2012 20:03
Locatie: Oost-Groningen
Contacteer:

Re: Fusion 360 licentie wijzigt

Bericht door Firehunter »

M'n startup abonnement zou nog tot november 2020 geldig zijn, maar ik heb voor de zekerheid een betaald abonnement genomen nu de actie nog loopt. De startup voorwaarden zouden gewijzigd zijn. Zo zou je geen producten meer mogen maken voor anderen, alleen voor jezelf.
Plaats reactie