Heller met unipro cnc 90

Hier kunnen de echte profs onderons praten over besturingen die gebruikt worden in de industrie bijv; Fanuc, Fagor, Siemens, Mitsubishi, heidenhain besturingen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
glda19
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2012 17:14

Heller met unipro cnc 90

Bericht door glda19 »

Hi
Ik zoek de handleiding van het besturingssysteem unipro 90 van een heller mpc 250

MVg Glenn
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 717
Lid geworden op: 26 nov 2007 02:09
Locatie: Maldegem (België)

Re: Heller met unipro cnc 90

Bericht door Danny »

Ik werk al een tiental jaar met zo'n machine (machine & sturing) en kan je misschien helpen met eventuele vragen.
Wat betreft de handleiding: Al geprobeerd bij Heller zelf?
De volledige handleiding van zo'n machine beslaat een serieus aantal mappen. Dit is dan wel inclusief onderhoudshandleiding. Helaas kan ik je daar niet aan helpen.
Als bedieners hebben we echter een (zeer) beknopte handleiding gekregen waar ik eventueel een digitale copy kan van maken. Dit zal dan wel voor volgende week donderdag zijn want eerder moet ik niet gaan werken.

greetings
glda19
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2012 17:14

Re: Heller met unipro cnc 90

Bericht door glda19 »

Bij heller heb ik gebrobeerd.
Maar uw beknopte handleiding kan handig zijn. Daar ik het een ingewikkelde machine vind. En zeker omdatwaar ik werk de bediening in het duits is.
glda19
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2012 17:14

Re: Heller met unipro cnc 90

Bericht door glda19 »

Danny
Heb je al eens kunnen kijken voor uw bedienings handleiding
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 717
Lid geworden op: 26 nov 2007 02:09
Locatie: Maldegem (België)

Re: Heller met unipro cnc 90

Bericht door Danny »

Die handleiding ligt hier thuis, alleen het deftig inscannen valt tegen en neemt wat meer tijd in beslag dan ik gedacht had. Ik ga er dit weekend zeker klaar mee zijn.