Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

mikervee
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 dec 2015 04:38

Re: Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Bericht door mikervee »

spinningwheels schreef: 25 mar 2021 18:35 In de voortuin en dan zo lang, dan zou ik het ding, s,avonds heel goed afdekken, er zijn anders waarschijnlijk best wel veel mensen in de buurt die je helpen het ding te vullen.
Echt wel. Die hulpvaardige mensen kunnen heel hardnekkig zijn. Ik heb zelfs een aantal malen gehad, dat ze hun rommel gewoon naast of half onder mijn container legden omdat hij te goed afgedekt was. Met een briefje eraan geplakt: 'We dachten dat je hier wel wat aan zou hebben.'
Caesar
Berichten: 382
Lid geworden op: 30 sep 2014 13:26

Re: Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Bericht door Caesar »

Hmm, dan moet ik de overburen maar even een paar geraniums en vitrage geven.

Ja triest hè dat men dat doet. Overigens niet over nagedacht, maar dat is zeker een goed punt. Gelukkig is sociale controle wel een groot goed in dit gehucht 8)
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2138
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Bericht door spinningwheels »

Caesar schreef: 25 mar 2021 21:24 Hmm, dan moet ik de overburen maar even een paar geraniums en vitrage geven.

Ja triest hè dat men dat doet. Overigens niet over nagedacht, maar dat is zeker een goed punt. Gelukkig is sociale controle wel een groot goed in dit gehucht 8)
Je zou dan een afsluitbare kunnen overwegen.
In theorie kan ik praktisch alles
assink
Berichten: 2485
Lid geworden op: 03 mar 2009 09:06
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Bericht door assink »

Heb ooit eens een vakantie gewerkt bij een kozijnen plaatser.
Container werd 's morgens pas na 10 uur geleverd, en voor 4 uur weer opgehaald, om overmatig vullen te voorkomen.
Container kon beslist niet blijven staan, en het werd ook afgeraden om je aanhanger te laten staan vanwege extra lading.
Hartje stad groningen :lol:
Gebruikersavatar
joopbos
Donateur
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 mar 2008 19:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Bericht door joopbos »

mikervee Echt wel. Die hulpvaardige mensen kunnen heel hardnekkig zijn. Ik heb zelfs een aantal malen gehad, dat ze hun rommel gewoon naast of half onder mijn container legden omdat hij te goed afgedekt was. Met een briefje eraan geplakt: 'We dachten dat je hier wel wat aan zou hebben.'
Je bent toch niet aan het opruimen, Mike?
mikervee
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 dec 2015 04:38

Re: Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Bericht door mikervee »

joopbos schreef: 26 mar 2021 09:09
mikervee Echt wel. Die hulpvaardige mensen kunnen heel hardnekkig zijn. Ik heb zelfs een aantal malen gehad, dat ze hun rommel gewoon naast of half onder mijn container legden omdat hij te goed afgedekt was. Met een briefje eraan geplakt: 'We dachten dat je hier wel wat aan zou hebben.'
Je bent toch niet aan het opruimen, Mike?
Maar Joop, je weet toch: ik ben altijd bezig met opruimen. Vooral groepjes losse onderdelen herschikken tot andere, afwijkend georganiseerde groepjes. En dan liefst op plaatsen die daarvoor nog niet eerder werden gebruikt. Zodat er weer wat ruimte komt voor nieuwe spullen.

Maar dat met de containers was in de tijd dat ik nog een eigen huis / alternatieve money pit had en dat probeerde op te lappen.
rkr
Donateur
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 jul 2007 21:20
Locatie: wieringerwaard
Contacteer:

Re: Bouw afvalcontainer huren, over schutting gezet

Bericht door rkr »

De gemiddelde loonwerker/graafmachine/trekkerverhuur bedrijf heeft ook wel een knijperauto. Net als een wat groter straatmakersbedrijf.

Die kunnen prima over jouw schutting om wat troep op te knijpen of wat bigbags op te halen
Plaats reactie