Inkscape wil niet

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjuul
Berichten: 555
Lid geworden op: 05 jul 2011 22:57
Locatie: Montfort
Contacteer:

Inkscape wil niet

Bericht door Sjuul »

Ben met sheetcam aan de gang en dus is inktscape een logische aanvulling maar dat wil nog niet echt vlotten

Ik heb inkscape 3x gedownload en geïnstalleerd maar na beide keren werkt het programma niet.
Het programma start maar na het eerste commando bv text reageert het programma nergens meer op.
heb compatibiliteit al op win7 gezet en gestart als admin en ook na herstarten pc werkt hij niet.
In het taakbeheer venster staat ook niet “dit programma reageert niet”

Ik heb sterk de indruk dat het aan mij of mijn systeem ligt maar weet eigenlijk niet waar te zoeken.
Iemand een idee?

Sjuul
Gebruikersavatar
Sjuul
Berichten: 555
Lid geworden op: 05 jul 2011 22:57
Locatie: Montfort
Contacteer:

Re: Inkscape wil niet

Bericht door Sjuul »

Ik ben uiteindelijk achter het probleem gekomen, ook de oudere versie liepen namelijk vast.
Het probleem zit hem in mijn muis, nadat ik mijn CNC laptop eens wat had opgefrist met een nieuwe XP en had voorzien van alle software werkte deze weer helemaal als vanouds. omdat ik niet met de kabel-muis aan de gang wilde heb ik even mijn Trust-muis gepakt van de binnenshuis laptop en omdat deze niet meteen wilde werken dacht ik even snel restarten en gaan met die banaan.
Na het restarten van de CNC-laptop met muis kreeg ik allerlei bekende problemen die ik ook heb op mijn binnenshuis laptop
Een van die is dat na het opstarten mijn taakbalk niet werk, en reageert niet als ik op start klik.
een keer ctrl+alt+del en dan annuleren en alles werkte zoals het moest (dacht ik)

Zonder muis werken beide laptops weer als het hoort.
Zou dit komen omdat ik de driver nooit heb geïnstalleerd.

In ieder geval werkt alles weer, trust gevalletje de prullebak in en even naar de MM voor een logitech.
Sjuul
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13539
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Inkscape wil niet

Bericht door Arie Kabaalstra »

Last van "muizenissen" dus.. ik heb eigenlijk al jaren Logipech.. eh. logitech muizen.. :lol:
skillalot
Donateur
Berichten: 3254
Lid geworden op: 19 apr 2007 19:04
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Inkscape wil niet

Bericht door skillalot »

Thrust is triest, ik blijf er vanaf
Plaats reactie