Model Brouwersdag 2011
Moderator: Moderators
- buitermark
- Contacteer:
Model Brouwersdag 2011
Had hem eigenlijk van Arie verwacht hier aan te treffen als moderator op modelbrouwers.nl, maar heb de melding of gemist of over het hoofd gezien.
Anyhow...
Voor een ieder die interesse heeft in modelbouwen, morgen is de jaarlijkse "Brouwersdag" weer in Schoonhoven.
Voor meer info : http://www.brouwersdag.nl/
Ik ga in ieder geval mijn zoontje (6) met een bezoekje aan deze dag verrassen, hopelijk vindt hij het ook leuk.
(er zal wel een basis bouwpakketje mee naar huis gaan denk ik...)
Anyhow...
Voor een ieder die interesse heeft in modelbouwen, morgen is de jaarlijkse "Brouwersdag" weer in Schoonhoven.
Voor meer info : http://www.brouwersdag.nl/
Ik ga in ieder geval mijn zoontje (6) met een bezoekje aan deze dag verrassen, hopelijk vindt hij het ook leuk.
(er zal wel een basis bouwpakketje mee naar huis gaan denk ik...)
Re: Model Brouwersdag 2011
hmmm jammer dat ze het tegelijk met de mammoetdag hebben gepland.
Voorkeur gaat helaas uit naar mammoet.
Voorkeur gaat helaas uit naar mammoet.
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
druk gehad de afgelopen weken.. maar inderdaad.. morgen is er de "Brouwersdag".. een dag voor en door modelbrouwers...
veel te zien, veel ideëen op te doen.. 't is alleen van't jaar voor het eerst dat ik de Beagle NIET meeneem.. ik heb te weinig tijd gehad de afgelopen weken om wat voor te bereiden.. bovendien ben ik doende een paar dingen te ontwerpen.. machine kast, en een console voor het beeldscherm en toetsenbord..
mocht je tijd en zin hebben.. kom naar Schoonhoven.. Locatie: gebouw de Ark, komende vanuit Bergambacht, de eerste rotonde rechts, komende van de andere kant.. de Laatste rotonde 3/4 rond..
veel te zien, veel ideëen op te doen.. 't is alleen van't jaar voor het eerst dat ik de Beagle NIET meeneem.. ik heb te weinig tijd gehad de afgelopen weken om wat voor te bereiden.. bovendien ben ik doende een paar dingen te ontwerpen.. machine kast, en een console voor het beeldscherm en toetsenbord..
mocht je tijd en zin hebben.. kom naar Schoonhoven.. Locatie: gebouw de Ark, komende vanuit Bergambacht, de eerste rotonde rechts, komende van de andere kant.. de Laatste rotonde 3/4 rond..
Mythbusters meeting
Ben er helaas niet bij door mijn verbouwing thuis die iets meer tijd nodig heeft helaas....
Succes morgen :-)
Ben er helaas niet bij door mijn verbouwing thuis die iets meer tijd nodig heeft helaas....
Succes morgen :-)
- buitermark
- Contacteer:
Als je hem op 8 oktober maar wel meesleept.Arie Kabaalstra schreef: 't is alleen van't jaar voor het eerst dat ik de Beagle NIET meeneem..
Jouw Beagle hoort er eigenlijk wel bij of wordt het de HBM C1 deze keer ?
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
op de CNC meeting kan ik beide machines wel meenemen..de C1 zal nog niet klaar zijn.. maar 't is wel een mooie kijkje in de keuken.. :)
- buitermark
- Contacteer:
Daar zullen velen best eens wat "live" van willen zien ja, dus als je het mee kunt krijgen... DOEN
Laatst gewijzigd door Erik op 10 sep 2011 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd
Reden: Onnodige quote verwijderd