schuifmaat

Alles wat niet past in de rest van de subforums

Moderator: Moderators

harm69
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 nov 2011 23:21
Locatie: Veldhoven

Re: schuifmaat

Bericht door harm69 »

@Ballegooijen: ik ben er van overtuigd dat het een echte is. Alle 'echtheidskenmerken' kloppen, ook bijvoorbeeld het asymmetrische (en -- voor het vaste bekken -- ronder!) uitslijpen. Batterij is van het zelfde merk als in de foto's van Kees. Bij eerste gebruik kreeg ik eerst streepjes. Bij aanzetten meteen 0.00. Serienummer klopt met het certificaat.
Mijn gedachte was dat dit het meestverkochte model 'met' inch is, en daardoor waarschijnlijk relatief goedkoop. Bovendien is Amazon met gereedschap vaak goedkoper dan Nederlandse leveranciers, en bij 'verkoop door Amazon' verzending vaak gratis.
Gebruikersavatar
audiomanics
Donateur
Berichten: 5273
Lid geworden op: 28 feb 2007 09:31
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: schuifmaat

Bericht door audiomanics »

[quote="harm69 ik ben er van overtuigd dat het een echte is..[/quote]
Ik zou er dan ook redelijk zeker van zijn, anders moeten die vervalsers wel heel erg goed hun best gedaan hebben..
Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: schuifmaat

Bericht door serum »

@kees;

Wellicht andere software of reageert hij anders wanneer de batterij leeg is geweest en er echt lang uit is geweest. link welke ik deelde is van mitutoyo europe. Punt is dat ik er hier 2 heb (welke origineel zijn) (bonafide verkooppunt, certificaten kloppen qua serienummers) die hetzelfde reageren als in het filmpje van mitutoyo wat ik postte. Het is dus geen waterdicht bewijs dat de streepjes staan voor echtheid van de schuifmaat.

Wil je 100% zeker zijn dat je een echte hebt, koop je hem bij 1 van deze dealers;
http://www.mitutoyo.nl/nl_nl/contact/st ... -partners/
Gebruikersavatar
audiomanics
Donateur
Berichten: 5273
Lid geworden op: 28 feb 2007 09:31
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: schuifmaat

Bericht door audiomanics »

serum schreef: Het is dus geen waterdicht bewijs dat de streepjes staan voor echtheid van de schuifmaat.
Ok, maar als je streepjes hebt, dan is het in ieder geval origineel..
En inderdaad aanschaffen via de bekende kanalen..
Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
assink
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 mar 2009 09:06
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: schuifmaat

Bericht door assink »

Koop een mahr, tesa of silvac.. zijn geen kopieën van. Heb je dat gedonder ook niet.
Plaats reactie