Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kjelt
Donateur
Berichten: 6328
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door Kjelt »

Welke heb je nou besteld Ben? En heb je reviews gezocht op Google ?
Over de 200Ah Wulills zie ik dat het gebruikte cellen zijn die ook nog eens vaak defect zijn, dat verklaart wel de lage prijs.
Hopelijk heb je een beter product.

https://www.youtube.com/watch?v=m2CvKbVIkQg
Wytze
Donateur
Berichten: 63
Lid geworden op: 20 jul 2017 12:34
Locatie: Veldhoven

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door Wytze »

Wicher, probeer Uncle Ben nou niet gelijk slapeloze nachten te bezorgen.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3733
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door andrefc101 »

Das dus de reden dat ik gewoon hiervoor een Nederlands product wil hebben. Die hogere prijs komt weer terug omdat je minder vaak de brandweer hoeft te bellen 😉
Kjelt
Donateur
Berichten: 6328
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door Kjelt »

Wytze schreef: 25 mar 2024 20:33 Wicher, probeer Uncle Ben nou niet gelijk slapeloze nachten te bezorgen.
Nee dat is niet de bedoeling.
Waarom dan wel? Omdat hij nu weet dat het foute boel kan zijn en gaat hij de accus na ontvangst binnen de veertien dagen reclamatie tijd testen.
Als ze goed zijn prima , heeft ie een koopje, als ze niet goed zijn kan hij zijn geld tenminste terugvragen.
Na veertien dagen zegt ali dan heb je pech.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee ;-)

Overigens snap ik niet veel van die Ali accu advertenties.
Wat ik nu zie is dat de dure LiFePo cellen er expliciet NEW en 8000 cycles bij staat en de echt hele goedkope staat dat juist niet er bij vermeld. Maar er staat ook niet dat ze gebruikt zijn.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Ik heb geen idee wanneer ze binnenkomen, maar ik weet wel dat ik ze niet meteen ga testen, ik ga er voorlopig gewoon van uit dat ze wel goed zijn, ik ben beslist geen zwartkijker wat dat betreft.
En mochten ze toch niet goed zijn dan kan ik altijd nog kiezen voor de cellen van NKON, dan heb ik in ieder geval een mooie behuizing voor die cellen, aardig wat materiaal om er flink op los te experimenteren, BMS units en denk ik meteen wat ervaring in deze materie.
Stel dat ik ergens een paar loodaccu's op de kop had getikt dan had ik exact dezelfde risico's gelopen en dat dan ook nog gewoon geaccepteerd, dus waarom nu niet? Ik had al geschreven "Nu wordt er vaak geroepen dat als iets te mooi is om waar te zijn dat vaak ook zo is" dus wellicht klopt het wel, maar dan heb ik altijd nog 90 dagen om de boel terug te sturen:
Service
Gratis retourneren
Niet tevreden met uw bestelling? Stuur het binnen 90 dagen. De eerste retourzending voor elke bestelling is gratis.


Ik zie wel, voorlopig wordt ik echt niet zenuwachtig.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Kjelt schreef: 25 mar 2024 21:31
Wytze schreef: 25 mar 2024 20:33 Wicher, probeer Uncle Ben nou niet gelijk slapeloze nachten te bezorgen.
Nee dat is niet de bedoeling.
Waarom dan wel? Omdat hij nu weet dat het foute boel kan zijn en gaat hij de accus na ontvangst binnen de veertien dagen reclamatie tijd testen.
Als ze goed zijn prima , heeft ie een koopje, als ze niet goed zijn kan hij zijn geld tenminste terugvragen.
Na veertien dagen zegt ali dan heb je pech.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee ;-)

Overigens snap ik niet veel van die Ali accu advertenties.
Wat ik nu zie is dat de dure LiFePo cellen er expliciet NEW en 8000 cycles bij staat en de echt hele goedkope staat dat juist niet er bij vermeld. Maar er staat ook niet dat ze gebruikt zijn.
Er staat wel degelijk bij dat ze nieuw zijn, wel goed lezen.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Omdat ik er steeds duidelijker achter kom dat wat ik allemaal had klaar staan om mee te verhuizen echt niet in mijn schuurtje gaat passen en ik steeds meer moeite begon te krijgen om dingen die ik wil bewaren onder deze druk weg te moeten gaan gooien heb ik vandaag hier in de buurt een opslagruimte gehuurd, daar gaat alles wat ik nu nog niet kwijt kan voorlopig naar toe, dan kan ik op mijn gemakje doos voor doos uitzoeken en bepalen wat blijft en wat alsnog weggaat, maar dan wel zonder de druk dat het z.s.m. klaar moet zijn, ik heb ook in het gebouw een briefje opgehangen waarin ik vraag of er nog iemand een (deel van) zijn schuurtje niet gebruikt en wat ik dan kan gebruiken als extra opslag. De nu gehuurde ruimte in zo'n storage box gebouw kan ik elke gewenste dag opzeggen dus dat zal nooit een probleem worden.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Er begint tracking informatie te verschijnen bij Ali over de verzending van de beide accu's, ze komen toch per vliegtuig kennelijk.
Ik ben benieuwd. Volgens Ali kan ik ze 6 mei verwachten.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Kennelijk zijn de accu's aangekomen bij de Douane, ben benieuwd hoe dit verder afloopt.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Kennelijk gaat het nog steeds de goede kant op:

17 Track geeft dit aan: Overzeese import douanevrijgave
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Vandaag is er een hoop gebeurd volgens 17Track,
Eerste bericht is dat de goederen zijn vrij gegeven door de Douane.
Tweede bericht is dat er een vervoerder wordt gezocht.
Derde bericht is dat de goederen zijn bezorgd.

Nu heb ik nog helemaal niets ontvangen noch bericht gehad van een vervoerder, maar ik verwacht eigenlijk binnen nu en een paar dagen toch wel dat de beide accu's bezorgd gaan worden. Geen idee door welke bezorger maar dat hoor en/of zie ik wel.
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1677
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door kawarider »

:lol: :lol: :lol: er is iemand heel blij geworden van je pakketje. Daar is a een draadje over.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

kawarider schreef: 20 apr 2024 19:09 :lol: :lol: :lol: er is iemand heel blij geworden van je pakketje. Daar is a een draadje over.
Vertel, ik weet van niets.
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Accupack met omvormer voor mijn schuurtje

Bericht door benkr »

Hier de informatie van 17 Track:
accu verzending.JPG
Om 10:00 uur wordt er een pakketdienst gezocht, om 10:55 uur nog steeds.
Om 13:29 is die kennelijk gevonden en wordt het pakket overgedragen.
Waarom er dan bij 17 Track "bezorgd" komt te staan is me even niet duidelijk.

In mijn beleving is de volgende stap de echte bezorging bij mij en die verwacht ik een van de komende werkdagen.
Maar wanneer iemand meer info heeft hoor ik dat graag, ik heb de vraag gisteren al bij de leverancier gesteld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie